درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6919صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 17 آبان 1392 - 18:58
نشست روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری ایران در کرج برگزار شد
زین العابدین رستمی ˈ افزود: ما از دیر باز درصدد ایجاد ارتباط بیرونی وکلاء با ادارات و سازمان های ملی و استانی بودیم تا آنها شناخت بیشتری از چهره دادگستری و امر وکالت پیداکنند که خوشبختانه امروز بابرگزاری این نشست گام نخست در تحقق این مهم برداشته شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست تخصصی روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری ایران روز جمعه در سالن اجتماعات دانشکده پردیس کشاورزی کرج برگزار شد .
به گزارش شارا به نقل از ایرنا، این نشست به همت کانون وکلای دادگستری استان البرز و در جهت معرفی نقش روابط عمومی ها در آگاهی حقوقی جامعه برگزار شد.

دراین نشست مدیران روابط عمومی 23 کانون وکلای فعال دراستان های کشور و شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان البرز و دبیر اجرایی این نشست به خبرنگار ایرنا گفت:اکنون 23 کانون در استانهای مختلف کشور فعال هستند و دراین مجموعه 40 هزار نفر افراد متخصص درامور حقوقی عضو و فعالیت دارند.

ˈ زین العابدین رستمی ˈ افزود: ما از دیر باز درصدد ایجاد ارتباط بیرونی وکلاء با ادارات و سازمان های ملی و استانی بودیم تا آنها شناخت بیشتری از چهره دادگستری و امر وکالت پیداکنند که خوشبختانه امروز بابرگزاری این نشست گام نخست در تحقق این مهم برداشته شد.

وی اظهار کرد: بیان جایگاه واقعی وکلاء و اینکه آنان را به عنوان سرمایه ملی و حقوقی در نزد نهاد ها و سازمان ها بشناسانیم از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود.

رستمی بیان کرد: ما سعی داریم به نهادها و مسوولان عالی رتبه این موضوع را اطلاع رسانی کنیم که اگر می خواهند طرح و لایحه ای را در مجلس و دولت مطرح و تصویب کنند می توانند از توان وکلاء و کارشناسان حقوقی بهره گیرند.

وی گفت: استفاده از توان وکلاء و حقوقدانان در تصویب قوانین ، قوانین ماندگار را پیش رو خواهد داشت که متاسفانه در چند سال اخیر شاهد این امر بوده ایم که برخی قوانین تصویب شده در مجلس بعد از گذشت دو تا چهارسال تغییر کرده و این بدلیل استفاده نکردن از توان کارشناسان حقوقی است .

رستمی بیان کرد: امروز در این نشست مطالبی با استفاده از اساتید برجسته کشور ˈ دکتر سلطانی فرˈ و ˈ دکتر رضائیان ˈ در دو موضوع روابط عمومی الکترونیک و حرفه روابط عمومی برای آگاهی روابط عمومی ها در حال ارایه است .

در این همایش 55 نفر از مدیران روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری استان های مختلف و مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف استان البرز حضور داشتند.ک/3


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد