درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 684صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 16:50
کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک
  

کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک برگزار شد، دانش آموزان با رسانه‌های دیجیتال آشنا شوند و... از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز نمایشگاه دیجتال است.
 همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان شمالی، کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک با حضور کارشناسان و مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در محل این نمایشگاه برگزار شد.
 
 خادم المله مدرس کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک، اظهار داشت: باید به حوزه رسانه‌های دیجیتال ورود پیدا کنیم تا بتوانیم در این راستا موفق عمل کنیم.
 
 وی افزود: مدیران روابط عمومی با بروز رسانی وب سایت‌های سازمان‌های خود علاوه بر رفع نیازهای مخاطبان خود به روند سریع اجرای امور نیز کمک می‌کنند.
 
 خادم المله اظهارداشت: راه اندازی پایگاه الکترونیکی روابط عمومی می‌تواند برروی مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
 دانش آموزان با رسانه‌های دیجیتال آشنا شوند
 
 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در بازدید از دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان تاکید کرد: ضرورت هوشمند سازی مدارس با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نمود بیشتری پیدا می‌کند.
 
 محمد وحیدی با اشاره به هوشمند سازی 195 آموزشگاه در قالب 645 کلاس درس در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر هوشمند سازی مدارس، برای معلمان نیز کارگاه‌های آموزشی در این حوزه برگزار شده است.
 
 وحیدی گفت: در سال گذشته 113 کارگاه آموزشی در نمایشگاه هوشمند سازی مدارس برگزار شد.
 
 وی اظهارداشت: همچنین در سال تحصیلی آینده برای مدارسی که فرایند هوشمند سازی در آن‌ها رعایت شده است نرم افزارهای دروس تمام مقاطع ارائه می‌شود.
 
 وحیدی تصریح کرد: در حال حاضر نیز بسته‌های نرم افزاری کلیه دروس مقاطع تحصیلی تهیه شده است.
 
 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خاتمه، خواستار حضور خانواده‌ها با فرزندانشان در این نمایشگاه شد و اظهار داشت: اگر خانواده‌ها نیز همراه فرزندانشان در این نمایشگاه حضور یابند نیاز استفاده از رسانه‌های دیجیتال را بیشتر احساس می‌کنند.
 
 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال باعث افزایش سطح آگاهی مردم می‌شود
 
 مدیر کانون تخصصی IT مساجد در خراسان شمالی گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال علاوه برافزایش سطح آگاهی باعث فرهنگ سازی نیز می‌شود.
 
 عین بیگی با اشاره به اینکه هر روز شاهد پیشرفت علم و صنعت در جامعه هستیم، افزود: در این زمینه در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انواع نرم افزارهای نهج البلاغه و دینی و رایانه‌ای عرضه شده است و جوانان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه نرم افزارهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
 
 وی در خصوص استقبال مردم از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه سال گذشته با شکوهتر و دارای نظم و محتوای بیشتری است.
 
 عین بیگی اظهار امیدواری کرد؛ سال آینده جوانان بومی خراسان شمالی با ارائه نرم افزارهای خود بتوانند در عرصه کشوری رقابت کنند.  (خبرگزاری مهر)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد