درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:43   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6838صفحه نخست » سه شنبه، 14 آبان 1392 - 10:00
نرخ استفاده از اینترنت ساعتی ۳۸۰۰ تومان
یک ارائه‌دهنده خدمات حضوری اینترنت گفت: نرخ نامه ارائه شده از سوی اتحادیه فناوران رایانه برای اعضا قابل قبول است اما مشتریان آن را پر هزینه می دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی محمودی اظهار کرد: اجرای نرخ رسمی اتحادیه فناوران رایانه اعتراضات مردم را به دنبال دارد و باعث کاهش تعداد مشتری می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نرخ استفاده از اینترنت ساعتی ۳۸۰۰ تومان است که با وجود دریافت ساعتی ۳۰۰۰ تومان مشتریان ناراضی هستند و از سویی دیگر هزینه‌های سنگین بابت دریافت اینترنت از شرکت‌های خصوصی پرداخت می‌شود که به دلایل مختلف نارضایتی مشتریان را در پی دارد.

او تصریح کرد: در قرارداد اینترنت خریداری شده از شرکت ارائه دهنده آمده است اشتراک خدمات یک به چهار است که در واقعیت یک به شش یا یک به هشت است و در زمان کاهش سرعت مشتریان کافی نت‌داران را دروغ‌گو و متقلب می‌دانند.

این ارائه دهنده خدمات حضوری اینترنت یادآور شد: هرچند وقت یکبار شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بدون هیچ دلیلی افزایش نرخ بستر اینترنت یا حجم اینترنت را برروی فاکتورهای خود لحاظ می‌کنند.

او بیان کرد: مشکل دیگری که کافی‌نت‌داران با آن مواجه هستند کاهش سرعت و قطع دائمی اینترنت در زمان‌های خاصی است که باعث کسادی کار و تعطیلی مغازه می‌شود، زیرا بستر اصلی کسب درآمد کافی‌نت اینترنت است.

محمودی خاطرنشان کرد: هزینه‌های جانبی مانند شارژ کارتریج سه برابر شده و در کنار آن بسته ۵۰۰ برگی کاغذ آچار ۱۵ هزار تومان، هر سی‌دی به صورت عمده ۲۹۰ تومان و هر دی‌وی‌دی ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد