درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 12:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6777صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 15:51
معرفی کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز تألیف فرزاد مقدم سال 1390 توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است. این کتاب 218 صفحه‌ای با قطع وزیری در 2 هزار نسخه و قیمت 6 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

    تبلیغات شگفت‌انگیز  در 11 فصل تدوین و تنظیم شده است: پیشگفتار، مفاهیم تبلیغات گردشگری، راهبردهای توسعه برند گردشگری در استرالیا، نیوزلند، مالزی، ترکیه، هندوستان، سنگاپور، چین، گردشگری گلف در ولز، اروپای مرکزی و شرقی و شعارهای تبلیغات گردشگری کشورهای جهان را بررسی کرده است.

    نویسنده در پیشگفتار آورده است: بی‌توجهی به اهمیت موضوع ساخت برند گردشگری در ایران در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری در سال‌های اخیر به عنوان مانع رشد و توسعه یکی از اصلی‌ترین منابع اقتصادی کشور، تبدیل شده است که گردش مالی آن برای سال 2020 نزدیک به روزانه 5 میلیارد و سالانه 2 تریلیون دلار خواهد ‌رسید.

   گردشگری اکنون به عنوان صادرات نامرئی 6/1 میلیارد جهانگرد را برای سال 2020 هدف‌گذاری کرده است.

   این کتاب با توجه به مشکلات زیرساخت‌های گردشگری در ایران، نبود برنامه‌ریزی‌های زمان‌دار و بسیاری دیگر از موارد تلاش می‌کند با مورد پژوهی کشورهای بررسی شده، بتواند زمینه‌های لازم را برای موفقیت این صنعت در ایران ارائه نماید.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد