درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6756صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 آبان 1392 - 12:43
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک مدیریت موفق در روابط عمومی ها، احتیاج به نیروی پویا دارد
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین املل سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر «بابک در بیکی» روز یکشنبه 12 آبان در جمع مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور اظهار داشت: ما به گفت و گو و هم فکری به عنوان یک ابزار تفاهم و راهبردی برای پیشبرد اطلاع رسانی باور داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظم در امور، اطلاع رسانی صحیح و به موقع و دقیق را ویژگی مهم روابط عمومی های سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از  روابط عمومی و امور بین املل سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر «بابک در بیکی» روز یکشنبه 12 آبان در جمع مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور اظها رداشت: ما به گفت و گو و هم فکری به عنوان یک ابزار تفاهم و راهبردی برای پیشبرد اطلاع رسانی باور داریم.
 وی گفت: براین اساس سعی کرده ایم که گفت و گوها را فارغ از هر چیز دیگری به عنوان یک محور اصلی دنبال کنیم.
 دربیکی همکاری جمعی را رمز موفقیت در اطلاع رسانی و کارکرد روابط عمومی ها دانست و گفت: همکاری جمعی می تواند به عنوان یک الگو در تقابل با فعالیت جزیره ای عمل کند و مدنظر مسئولان روابط عمومی قرار بگیرد.
 به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک مدیریت موفق در روابط عمومی ها، احتیاج به نیروی پویا دارد چرا که در این صورت توانایی ایجاد ساختارهای جدید را خواهد داشت.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد