درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6666صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 10 آبان 1392 - 13:42
کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی
آژانس های روابط عمومی که تنها 3 درصد از بودجه خود را به بخش خدمات داوطلبانه اختصاص داده اند، هزینه های خود را 10.4 درصد کاهش داده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آژانس های روابط عمومی که تنها 3 درصد از بودجه خود را به بخش خدمات داوطلبانه اختصاص داده اند، هزینه های خود را 10.4 درصد کاهش داده اند.
به گزارش سرویس ترجمه شارا، مطالعات جدید در بخش «مطالعه کسب و کار» شرکت پیرلفایندرز به کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی از مشتریان بخش سوم اشاره کرده است.

 

کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی


این گزارش می افزاید که برای آژانس های جدید در بخش مالی، که در آن سهم روابط عمومی از بودجه اختصاصی تامین اعتبار می شود، از 4.5 درصد به 7.5 درصد افزایش یافته است. و در بخش مواد غذایی، افزایش از 10 درصد به 12.3 درصد بوده است.
آنتونی کوپر از شرکت پیرلفایندرز ام دی گفت: «در حالی که بودجه امسال برای آژانس های روابط عمومی در بخش سوم، کاهش یافته است، نیاز رو به رشدی برای تخصیص به خیره توسط گروه CSR در بخش مواد غذایی و پوشاک است.
«آژانس هایی که جویای تقویت فهرست مشتریان خود هستند، بایستی متوجه این تغییر شده و با توجه به تجربه خود برای ساخت برند تجاری شاناز فعالیت های اخلاقی و خیریه در هسته مرکز فعالیت خود استقبال کنند.»
پژوهش پیرلفایندرز که در ایالات متحده امریکا، اروپا و برای اولین بار آسیا انجام شده است، می گوید در ایالات متحده امریکا بخش خدمات افتخاری دوباره بزرگترین ضربه را خورده است و از 6.3 به 3.7 کاهش یافته است در حالیکه بخش مواد غذایی از 7.3 به 11.2 افزایش یافته است.

 

کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی


در آژانس های روابط عمومی آسیا، بودجه بخش سفر و حمل و نقل از 19.1 درصد فراتر رفته است- که سهم آندر حدود سه برابر بریتانیا و ایالات متحده امریکا است.
بخش صنعت و ساختمان با 12.8 درصد سهم برای هر کدام جزو بخش های قوی به حساب می آیند. هنوز در بخش خدمات داوطلبانه تنها 0.7 درصد بودجه وجود دارد.
نتایج تحقیق پیرلفایندرز از مصاحبه با 6000 نفر از دارندگان بودجه روابط عمومی در سراسر بریتانیا، ایالات متحده امریکا و آسیا به دست آمده است.

«درصد فرصت های آژانس های روابط عمومی» درصد بودجه اختصاص داده شده به روابط عمومی را توصیف می کند.

 

منبع:  http://www.prweek.com/article/1218484/charities-slash-spending-pr-agency-help

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد