درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6666صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 00:30
کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی
آژانس های روابط عمومی که تنها 3 درصد از بودجه خود را به بخش خدمات داوطلبانه اختصاص داده اند، هزینه های خود را 10.4 درصد کاهش داده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آژانس های روابط عمومی که تنها 3 درصد از بودجه خود را به بخش خدمات داوطلبانه اختصاص داده اند، هزینه های خود را 10.4 درصد کاهش داده اند.
به گزارش سرویس ترجمه شارا، مطالعات جدید در بخش «مطالعه کسب و کار» شرکت پیرلفایندرز به کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی از مشتریان بخش سوم اشاره کرده است.

 

کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی


این گزارش می افزاید که برای آژانس های جدید در بخش مالی، که در آن سهم روابط عمومی از بودجه اختصاصی تامین اعتبار می شود، از 4.5 درصد به 7.5 درصد افزایش یافته است. و در بخش مواد غذایی، افزایش از 10 درصد به 12.3 درصد بوده است.
آنتونی کوپر از شرکت پیرلفایندرز ام دی گفت: «در حالی که بودجه امسال برای آژانس های روابط عمومی در بخش سوم، کاهش یافته است، نیاز رو به رشدی برای تخصیص به خیره توسط گروه CSR در بخش مواد غذایی و پوشاک است.
«آژانس هایی که جویای تقویت فهرست مشتریان خود هستند، بایستی متوجه این تغییر شده و با توجه به تجربه خود برای ساخت برند تجاری شاناز فعالیت های اخلاقی و خیریه در هسته مرکز فعالیت خود استقبال کنند.»
پژوهش پیرلفایندرز که در ایالات متحده امریکا، اروپا و برای اولین بار آسیا انجام شده است، می گوید در ایالات متحده امریکا بخش خدمات افتخاری دوباره بزرگترین ضربه را خورده است و از 6.3 به 3.7 کاهش یافته است در حالیکه بخش مواد غذایی از 7.3 به 11.2 افزایش یافته است.

 

کاهش چشمگیر در فرصت های موجود برای آژانس های روابط عمومی


در آژانس های روابط عمومی آسیا، بودجه بخش سفر و حمل و نقل از 19.1 درصد فراتر رفته است- که سهم آندر حدود سه برابر بریتانیا و ایالات متحده امریکا است.
بخش صنعت و ساختمان با 12.8 درصد سهم برای هر کدام جزو بخش های قوی به حساب می آیند. هنوز در بخش خدمات داوطلبانه تنها 0.7 درصد بودجه وجود دارد.
نتایج تحقیق پیرلفایندرز از مصاحبه با 6000 نفر از دارندگان بودجه روابط عمومی در سراسر بریتانیا، ایالات متحده امریکا و آسیا به دست آمده است.

«درصد فرصت های آژانس های روابط عمومی» درصد بودجه اختصاص داده شده به روابط عمومی را توصیف می کند.

 

منبع:  http://www.prweek.com/article/1218484/charities-slash-spending-pr-agency-help

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد