درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6441صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیجمعه، 3 آبان 1392 - 20:46
دستور خطّ فارسى
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  قواعد کلّى (1. حفظ چهرۀ خطّ فارسى؛ 2. حفظ استقلال خط؛ 3. تطابق مکتوب و ملفوظ؛ 4. فراگیر بودن قاعده؛ 5. سهولت نوشتن و خواندن؛ 6. سهولت آموزش قواعد؛ 7. فاصله‌گذارى و مرزبندى براى حفظ استقلال کلمه و درست‌خوانى)
 ویژگى‌هاى خطّ فارسى (جدول 1. نشانه‌هاى خطّ فارسى «نشانه‌هاى اصلى»؛ جدول 2. نشانه‌هاى خطّ فارسى «نشانه‌هاى ثانوى»)
 املاى بعضى از واژه‌ها و پیشوندها و پسوندها (اى (حرف ندا)؛ این، آن؛ همین، همان؛ هیچ؛ چه؛ را؛ که؛ ابن؛ به؛ بای زینت؛ نون نفى، میم نهى؛ بى؛ مى و همى؛ هم؛ تر و ترین؛ «ها»ى نشانهٔ جمع)
 مجموعهٔ ام، اى، است،...؛ ضمایر ملکى و مفعولى؛ یاى نکره و مصدرى و نسبى؛ کسرۀ اضافه؛ نشانهٔ همزه (همزۀ میانى؛ همزۀ پایانى؛ جدول 3. راهنماى کتابت همزه)
 واژه‌ها و ترکیبات و عبارات مأخوذ از عربى (ة؛ ــ و ــ ؛ الف کوتاه)؛ تنوین، تشدید، حرکت‌گذارى، هجاى میانى «ـ وو ـ»
 ترکیبات (الف ـ کلمات مرکّبى که الزاماً پیوسته نوشته مى‌شود؛ ب ـ کلمات مرکّبى که الزاماً جدا نوشته مى‌شود)
 واژه‌هایى با چند صورت املایى (فهرست واژه‌هاى داراى دو یا چند صورت املایى با ضبط مختار؛ فهرست اَعلام داراى دو یا چند صورت املایى با ضبط مختار)
 
     براى بارگیری دستور خط فارسى به‌صورت پی.دی.اف. به اینجا مراجعه کنید.
 

http://shara.ir

Iranian Public Relations News Network(shara)

http://en.shara.ir/login.php

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد