درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:38   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6380صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 09:14
نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات
کتاب نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات در قطع وزیری است و دارای 240 صفحه می‌باشد. این کناب به نویسندگی حمید کارگر توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.
  
 

نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات در قطع وزیری است و دارای 240 صفحه می‌باشد. این کناب به نویسندگی حمید کارگر توسط انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.
مقدمه کتاب با قلم دکتر علی اکبر فرهنگی، پیشکسوت و چهره ماندگار دانش رسانه وارتباطات آمده است. کتاب حاضر از اندیشه نقاد و قلم وقاد حمید کارگر از دست‌اندرکاران ارتباطات و رسانه ها جاری شده است، نکات ارزشمندی از رسانه‌ها و ارتباطات مطرح شده است. از آنجایی که نویسنده خود به گونه‌ای فعال با ارتباطات جمعی و سازمانی سروکار داشته، به زوایای پنهان رسانه‌ها پرداخته است و نکات دلچسبی را برای خواننده بازگو می‌کند.
کتاب فوق به هفت فصل تقسیم شده که هر فصل از عناوین متفاوتی بهره گرفته که از 20 عنوان تا 3 عنوان متغییر است.
فصل یکم به مقوله ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن همچون منبع و محتوا و معنی پرداخته است. فصل دوم روزنامه‌نگاری را مورد توجه قرار داده که با آینه‌های مک لوهان شروع و به ارزش‌های خبری (شهرت) خاتمه می‌یابد که بسیار جذاب است. فصل سوم به فضای مجای و ساز‌و‌کارهای حاکم بر آن پرداخته و به مفهوم هرزه‌نگاری در اینترنت و خطرات آن توجه زیادی دارد. فصل چهارم به تبلیغات و بیشتر تبلیغات تجاری می‌پردازد. فصل پنجم به روابط‌‌عمومی توجه شده که می‌توانست این فصل بیشتر از سه عنوان داشته باشد و جای نوشته بیشتری در این زمینه خالی است. این فصل کوتاه‌ترین فصل است که باید در اصل بزرگ‌ترین فصل می‌بود. فصل ششم به رسانه پرداخته و ساز‌و‌کارهای آن مورد توجه می‌باشد که نکات قابل تاملی از این فصل بدست می‌آید. آخرین فصل، یادداشت‌های پراکنده نویسنده در ارتباطات و رسانه‌ها است.
 

 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد