درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5982صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1392 - 17:00
پای سخن اهالی رسانه
این دولت نقطه امید جامعه است و همه ما باید تلاش کنیم که به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانیم.
  

فیسبوک: اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی و مدیر مسئول ماهنامه صنعت و توسعه- هفته گذشته فرصتی شد تا با تعدادی از مدیران رسانه ها دیدار و گفت و گو داشته باشم. فضای صمیمی بر جلسه حاکم بود و دوستان در عین همدلی انتقادهایشان را هم مطرح کرده و با توجه به دستاوردهای سفر دکتر روحانی به سازمان ملل اظهار امیدواری می کردند که هم صدای مظلومیت ایران به جهان رسیده باشد و هم اینکه ملت به حقوق حقه خودش برسد.
 در این جلسه بحث های مختلفی شد از جمله اینکه صدا و سیما هنوز در فضای دولت قبلی عمل می کند و بسیاری از سایت ها و خبرگزاری ها توسط عوامل پررنگ دولت قبلی اداره می شوند. تعدادی از حاضران در جلسه از تاخیر در برخی انتصاب ها گلایه داشتند و در عین حال استفاده از افراد باتجربه جناح های سیاسی مختلف را نشانه بلوغ سیاسی می دانستند.
 همچنین در این جلسه از کم توجهی به رسانه ها سخن گفته شد؛ هم کم توجهی در رسانه ملی و هم در زندگی روزمره مردم.
 در این گفت و گو دست اندرکاران مطبوعات بر ضرورت تعادل بین انتظارات جامعه و عملکرد دولت تاکید داشتند و از همین زاویه به موقعیت منحصر به فردی که رسانه ها می توانند داشته باشند اشاره کردند و گفتند که مطبوعات می توانند از یک طرف به عنوان کانال ارتباطی بین مردم و مسولین عمل کرده و همچون آئینه ای خواسته های مردم را به دولت منتقل کند و از طرف دیگر مشکلات و محدودیت های دولت را برای مردم بازگو کنند.
 در این دیدار دوستانه من هم شرایط کشور را تشریح کردم و گفتم که این دولت نقطه امید جامعه است و همه ما باید تلاش کنیم که به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانیم.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد