درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:42   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5934صفحه نخست » جمعه، 19 مهر 1392 - 10:18
تعامل سازنده ناشران مسلمان، نقش‌آفرینی آن‌ها در مجامع حرفه‌ای را افزایش می‌دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ناشران مسلمان شرکت کننده در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، تعامل مناسبی با یکدیگر دارند.علی زارعی نجفدری

دکتر علی زارعی نجفدری دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان که در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بسر می‌برد با اعلام این مطلب گفت: ارتباط و تعامل سازنده و مداوم  ناشران مسلمان، سبب افزایش قدرت چانه‌رنی و نقش‌آفرینی بیشتر و مؤثرتر آن‌ها در مجامع حرفه‌ای و صنفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، مجموع امکانات و نرم‌افزار و سخت‌افزار در اختیار ناشران مسلمان، بسیار قابل توجه و در صورت هم‌افزایی راهگشای بسیاری از مسائل آن‌ها خواهد بود، گفت: با تشکیل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، شاهد خلق فرصت‌های جدید و قابل اعتنایی برای اعضای عضو خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در پاسخ به این سؤوال که روند فعالیت‌های این اتحادیه چگونه پیش می‌رود افزود: انجام کارهای بزرگ، سخت و مستلزم فراهم کردن زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و حقوقی است و به نظرم اتحادیه تا کنون، با حداقل امکانات در این جهت حرکت کرده است.

زارعی نجفدری در پاسخ به اینکه چرا اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در این نمایشگاه غرفه ایجاد نکرده، افزود: این موضوع، در دستور کار اتحادیه نبود اما اگر لازم باشد در سا‌ل‌های آتی این‌ کار را انجام خواهیم داد.

وی همچنین افزود: اتحادیه در این مرحله، نیاز به کارهای محتوایی بیشتری دارد تا کارهای شکلی.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان ادامه داد: برای مثال، بزودی نتیجه بررسی‌های اتحادیه در مورد قانون و معاهده جهانی کپی رایت، که یکی از چالش‌های اصلی حوزه نشر است اعلام خواهد شد.

گفتنی است اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، سازمانی غیر دولتی ( NGO ) در حوزۀ نشر است که در سال 2011 تشکیل گردید. این اتحادیه هم اکنون دارای اعضای حقیقی و حقوقی بیش از 50 کشور بوده و با اجماع اعضای اتحادیه، دبیرخانۀ دائمی آن در تهران –  جمهوری اسلامی ایران مستقر می‌باشد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد