درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 10:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5908صفحه نخست » پنجشنبه، 18 مهر 1392 - 12:48
تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز در قم ممنوع شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به منظور محافظت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز، ممنوع است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه‌یار صبح امروز با تاکید بر نظارت این اداره کل بر تبلیغات محیطی استان، گفت: با همکاری خوبی که با شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط داریم، به منظور ارتقای قدرت تصمیم‌گیری شهروندان در تبلیغات محیطی، در تلاش هستیم که تبلیغات را به سمت و سویی ببریم که مردم فریب تبلیغات کاذب را نخورند.


وی با توصیه به مجریان تبلیغات شهری، اظهار داشت: کانون های آگهی و تبلیغاتی، اصناف، نمایندگی‌های برند های مختلف در استفاده از صفاتی مثل برترین، اولین، بزرگترین و نخستین و... برای معرفی کالای خود دقت داشته باشند و کسانی که مدعی این امر هستند باید به مراجع ذی‌ربط پاسخگوی ادعای خود باشند لذا به کانون‌های آگهی تبلیغاتی و دیگر مجریان تبلیغات شهری اعلام کرده‌ایم که در صورت مواجهه با چنین مواردی، مجوزهای مربوطه را بررسی کنند.


خامه‌یار در بخش دیگری از سخنان خود به ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز اشاره کرد و ابراز داشت: نظر به اهمیت موضوع حفظ و صیانت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی مردم به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و پیشگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای مؤسسات فاقد مجوز ممنوع است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد