درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5780صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 15 مهر 1392 - 04:36
روابط‌عمومی حرفه‌ای، فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل و کارا می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط‌عمومی حرفه‌ای باید با خرد و دانایی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت ارشد سازمان تاثیرگذار باشد.


حبیب‌الله رشیدارده، مدیر روابط‌عمومی بانک ملی، ضمن بیان این موضوع گفت: امروزه مدیریت را مترادف با «تصمیم‌گیری» می‌دانند و صاحبنظران علم مدیریت معتقدند در سازمان‌های امروزی مهمترین وظیفه هر مدیری اخذ بهترین و سریع‌ترین تصمیم است. با در نظر گرفتن این مقدمه، روابط‌عمومی‌ها باید نقش خود را در سازمان تا جایی ارتقا ببخشند که با مهارت و شایستگی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت تاثیرگذار باشند.
وی افزود: تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست؛ به دلیل همین اشراف و آگاهی، روابط‌عمومی می‌تواند و باید در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دارای نقش موثر و سازنده باشد.
رشیدارده تصریح کرد: فقط روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای هستند که هم این نقش را برای خود قائل هستند و هم برای تحکیم ایفای آن می‌کوشند در صورتی که روابط‌عمومی‌های غیرحرفه‌ای خود را در حد و اندازة مشاور نمی‌دانند و صرفا منتظر دریافت دستورات و اجرای آنها مطابق نظر شخص آمر هستند.
مدیر روابط‌عمومی بانک ملی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مستمر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بتوان اصول و اساس رفتار حرفه‌ای را به مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی آموزش داد تا در نتیجة آن شاهد تصمیم‌گیری‌های مطلوب، کارشناسانه و دقیق در سطح جامعه باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد