درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5761صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1392 - 08:35
پای درد دل مدیر روابط عمومی شهرداری شیراز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : یکی از اولویت های اصلی شهرداری و تمامی ارگان ها و ستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بحث تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش شارا به نقل از شهریران، مظاهری زاده افزود : در طول 2 سال گذشته که به عنوان رئیس روابط عمومی حوزه شهردار شیراز فعالیت داشتم تعامل خوبی با رسانه ها داشتم . مظاهری زاده با اشاره به یکسویی فعالیت های تمامی روابط عمومی های سازمان ها و معاونتهای شهرداری شیراز در طول این مدت گفت : البته در این راستا همواره رسانه ها به ویژه مطبوعات محلی پای کار بودند و هم قدم و هماهنگ با ما در تلاش بودند و علت این امر نیز بسیار واضح است چرا که آن ها متعلق به همین شهر هستند و به آن عشق و علاقه دارند و یقین دارند که شهرداری شیراز نهادی خدمت گزار است و به همین دلیل به ما کمک می کنند که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .


وی اظهار داشت : خوشبختانه در طی این مدت نقدهای رسانه ها در خصوص فعالیت های شهرداری منصفانه بوده و تمام کارکنان شهرداری به این باورند که رسانه ها عضو جدایی ناپذیر و یکی از دلایل اصلی هستند که مردم امروز از شهرداری شیراز به عنوان ارگانی موفق یاد کنند و چهره واقعی تر به همراه نگاه مثبت از شهرداری برای مردم ترسیم شده که این به واسطه تعامل خوب میان رسانه ها و این دستگاه خدمات رسان است .


وی در خصوص برنامه های آینده روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : در این خصوص سعی داریم در سایه وحدت و همدلی میان تمام اجزا اطلاع رسانی شهرداری شیراز برای برنامه ریزی هرچه بهتر از نظرات تمام همکاران روابط عمومی شهرداری در بخش های مختلف استفاده کنیم .


وی در خصوص فعالیت های مرکز 137 شهرداری شیراز نیز گفت : مرکز 137 شهرداری هنوز جای پیشرفت دارد و در حال حاضر با راه اندازی اورژانس خدمات شهری زمان پاسخگویی به برخی مشکلات مردم بسیار کوتاه شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد