درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5761صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1392 - 08:35
پای درد دل مدیر روابط عمومی شهرداری شیراز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : یکی از اولویت های اصلی شهرداری و تمامی ارگان ها و ستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بحث تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش شارا به نقل از شهریران، مظاهری زاده افزود : در طول 2 سال گذشته که به عنوان رئیس روابط عمومی حوزه شهردار شیراز فعالیت داشتم تعامل خوبی با رسانه ها داشتم . مظاهری زاده با اشاره به یکسویی فعالیت های تمامی روابط عمومی های سازمان ها و معاونتهای شهرداری شیراز در طول این مدت گفت : البته در این راستا همواره رسانه ها به ویژه مطبوعات محلی پای کار بودند و هم قدم و هماهنگ با ما در تلاش بودند و علت این امر نیز بسیار واضح است چرا که آن ها متعلق به همین شهر هستند و به آن عشق و علاقه دارند و یقین دارند که شهرداری شیراز نهادی خدمت گزار است و به همین دلیل به ما کمک می کنند که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .


وی اظهار داشت : خوشبختانه در طی این مدت نقدهای رسانه ها در خصوص فعالیت های شهرداری منصفانه بوده و تمام کارکنان شهرداری به این باورند که رسانه ها عضو جدایی ناپذیر و یکی از دلایل اصلی هستند که مردم امروز از شهرداری شیراز به عنوان ارگانی موفق یاد کنند و چهره واقعی تر به همراه نگاه مثبت از شهرداری برای مردم ترسیم شده که این به واسطه تعامل خوب میان رسانه ها و این دستگاه خدمات رسان است .


وی در خصوص برنامه های آینده روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : در این خصوص سعی داریم در سایه وحدت و همدلی میان تمام اجزا اطلاع رسانی شهرداری شیراز برای برنامه ریزی هرچه بهتر از نظرات تمام همکاران روابط عمومی شهرداری در بخش های مختلف استفاده کنیم .


وی در خصوص فعالیت های مرکز 137 شهرداری شیراز نیز گفت : مرکز 137 شهرداری هنوز جای پیشرفت دارد و در حال حاضر با راه اندازی اورژانس خدمات شهری زمان پاسخگویی به برخی مشکلات مردم بسیار کوتاه شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد