شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : یکی از اولویت های اصلی شهرداری و تمامی ارگان ها و ستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بحث تکریم ارباب رجوع است.
به گزارش شارا به نقل از شهریران، مظاهری زاده افزود : در طول 2 سال گذشته که به عنوان رئیس روابط عمومی حوزه شهردار شیراز فعالیت داشتم تعامل خوبی با رسانه ها داشتم . مظاهری زاده با اشاره به یکسویی فعالیت های تمامی روابط عمومی های سازمان ها و معاونتهای شهرداری شیراز در طول این مدت گفت : البته در این راستا همواره رسانه ها به ویژه مطبوعات محلی پای کار بودند و هم قدم و هماهنگ با ما در تلاش بودند و علت این امر نیز بسیار واضح است چرا که آن ها متعلق به همین شهر هستند و به آن عشق و علاقه دارند و یقین دارند که شهرداری شیراز نهادی خدمت گزار است و به همین دلیل به ما کمک می کنند که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .
وی اظهار داشت : خوشبختانه در طی این مدت نقدهای رسانه ها در خصوص فعالیت های شهرداری منصفانه بوده و تمام کارکنان شهرداری به این باورند که رسانه ها عضو جدایی ناپذیر و یکی از دلایل اصلی هستند که مردم امروز از شهرداری شیراز به عنوان ارگانی موفق یاد کنند و چهره واقعی تر به همراه نگاه مثبت از شهرداری برای مردم ترسیم شده که این به واسطه تعامل خوب میان رسانه ها و این دستگاه خدمات رسان است .
وی در خصوص برنامه های آینده روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز گفت : در این خصوص سعی داریم در سایه وحدت و همدلی میان تمام اجزا اطلاع رسانی شهرداری شیراز برای برنامه ریزی هرچه بهتر از نظرات تمام همکاران روابط عمومی شهرداری در بخش های مختلف استفاده کنیم .
وی در خصوص فعالیت های مرکز 137 شهرداری شیراز نیز گفت : مرکز 137 شهرداری هنوز جای پیشرفت دارد و در حال حاضر با راه اندازی اورژانس خدمات شهری زمان پاسخگویی به برخی مشکلات مردم بسیار کوتاه شده است.
|