درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5650صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 08:13
روابط عمومی پای فولاد هرمزگان را به تمام رسانه ها باز کرده است
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس خانه مطبوعات هرمزگان، گفت: همان طور که فولاد هرمزگان به عنوان یک هویت ملی برای استان هرمزگان محسوب می‌شود، پدیده‌های فرهنگی بالاخص مطبوعات استان نیز از افتخارات و هویت آن هستند که اولویت استراتژیک این شرکت در هویت بخشی به رسانه‌ها ارزشمند و قابل تحسین است.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، منطقه خلیج فارس،"شیرزاد عزتی" با قدردانی از تعامل سازنده و منطقی شرکت فولاد هرمزگان با رسانه‌های استان، افزود: نگاه مدیریت فولاد به رسانه و بحث اطلاع‌رسانی یک نگاه باز و کارشناسی شده است به طوریکه تمام معاونین بخش‌های مختلف در فرآیند اطلاع‌رسانی دخیل شده‌اند و از نگاه تک بعدی در فولاد پرهیز شده است که این امر سبب ایجاد حسی مثبت و خوشایند در مخاطب می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسزای صنایع در رشد و توسعه یک منطقه، خاطرنشان کرد: اگر در استانی کار و تولید نباشد بقیه پدیده‌ها نیز معنی و مفهومی ندارد و از توسعه بهره‌ای نخواهد برد.

عزتی با بیان اینکه فولاد هرمزگان برای هرمزگان و حتی کشور به عنوان ظرفیت فوق‌العاده محسوب می‌شود، گفت: خانه مطبوعات استان نیز با تمام داشته‌ها و پتانسیل‌های خود در راه پیشرفت و توسعه این صنعت گام بر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به دلیل ماهیت فرهنگی از کارکردهای مختلفی برخوردارند و حمایت و پشتیبانی جامعه به خصوص از طرف صنایع بزرگ در توسعه و حرفه شدن رسانه مؤثر است.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان نیز با تقدیر و تشکر از تعامل ارزنده و سازنده فولاد هرمزگان با رسانه‌ها، گفت: فولاد هرمزگان پیشگام صنایع استان از نظر ارتباط با رسانه‌ها است که توانسته فضایی جدید درمورد تعامل با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان جامعه برقرار کند.

فاطمه رکن‌الدینی افزود: استان هرمزگان ظرفیت بسیار بالایی به لحاظ رسانه‌ای دارد به گونه‌ای که سه روزنامه، 20 نشریه محلی، 10 نشریه تخصصی، 10 نمایندگی خبرگزاری و 60 نمایندگی روزنامه کشوری در استان فعال هستند و اغلب اخبار هرمزگان تیتر نخست خبرگزاری‌های مطرح کشور است.

وی ادامه داد: صنایع غرب استان هرمزگان به دلیل عدم تعامل با رسانه‌ها همیشه مورد انتقاد رسانه‌ها بوده‌اند که این دیدگاه خوشبختانه با تعامل خوب و سازنده فولاد هرمزگان اصلاح شد و امیدواریم این تعامل متقابل و سازنده پایدار بماند.

در ادامه این نشست مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه توسعه‌ای می‌تواند تأثیرگذار باشد که رو به جلو و پایدار باشد، گفت: با توجه به این مهم است که فولاد هرمزگان گام‌های توسعه‌ای خود را بر می‌دارد.

مرتضی آقاجانی افزود: فولاد هرمزگان به عنوان یک صنعت درحال توسعه مسوولیت اجتماعی خود می‌داند که به تمام ابعاد جامعه توجه نماید و زمینه توسعه همه جانبه آن را نیز به دنبال توسعه خود فراهم کند.

وی تأکید کرد: فولاد هرمزگان با توجه به جایگاه خاصی که در کشور دارد سعی کرده با بهره‌گیری از امکانات و خدماتی که در استان وجود دارد، سعی ما بر این است که که با حمایت از بخش‌های مختلف، هرمزگان و شهر بندرعباس آنقدر رشد و توسعه همه جانبه پیدا کند که در هر نقطه آن بتوان زندگی راحتی داشت و از امکانات تفریحی و خدمات شهری بهره جست.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در ایجاد توسعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان با انعکاس به موقع و صحیح اخبار سبب ایجاد یک برند برای فولاد هرمزگان و ارتقا جایگاه آن و از طرفی نیز سبب ایجاد شور و انگیزه در کارکنان شرکت شده‌اند.

آقاجانی تعامل سازنده با رسانه‌ها را از عوامل رشد و توسعه دانست و گفت: بسیار خرسندیم استراتژی که در فولاد هرمزگان در خصوص تعامل با رسانه‌ها وجود دارد، از نظر رسانه‌ها مثبت و ارزنده است و این مسئله مهم، هم افزایی و در نهایت رشد را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان به انتقادات سازنده رسانه‌ها با دید اصلاحی می‌نگرد نه تقابل و بیان پیشنهادات و انتقادات با بیان سازنده اثر مثبت دارد.

آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فولاد هرمزگان تا پایان سال به ظرفیت یک میلیون و 200 هزار تن دست خواهد یافت، افزود: با استخدام نیروهای جدید در شرکت و همچنین افزایش ظرفیت تولید و ارتقا آموزش نیروهای انسانی به ظرفیت تولید 120 هزار تن در ماه دست خواهیم یافت.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نیز در این نشست، گفت: نگاه شرکت فولاد هرمزگان به رسانه‌ها و انعکاس با دقت و صحت اخبار توسط رسانه‌ها، سبب شناخت بیشتر جامعه از این شرکت شده و کمتر رسانه‌ای است که به اخبار فولاد هرمزگان نپردازد.

سید"حسین معصومی" افزود: در راستای تعامل با رسانه‌های استان، سعی در توانمندسازی رسانه‌ها دارد و آشنایی رسانه‌ها با صنعت فولاد با برگزاری نشست‌های خبری، بازدیدهای دوره‌ای از فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه و با تحقق این هدف صورت گرفته است.

وی خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان را دارای ظرفیتهای بسیار ارزنده‌ای دانست و بر ادامه همکاری و تعامل مطلبوبتر تأکید کرد.

شایان ذکر است؛ در جلسه اهداف تولید که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان برگزار می‌شود، با اهدای لوح تقدیر از طرف خانه مطبوعات هرمزگان به مهندس آقاجانی مدیرعامل این شرکت بعنوان حامی رسانه تقدیر شد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد