شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي پاي فولاد هرمزگان را به تمام رسانه ها باز كرده است
چهارشنبه، 10 مهر 1392 - 12:43 کد خبر:5650
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رييس خانه مطبوعات هرمزگان، گفت: همان طور كه فولاد هرمزگان به عنوان يك هويت ملي براي استان هرمزگان محسوب مي‌شود، پديده‌هاي فرهنگي بالاخص مطبوعات استان نيز از افتخارات و هويت آن هستند كه اولويت استراتژيك اين شركت در هويت بخشي به رسانه‌ها ارزشمند و قابل تحسين است.

به گزارش شارا به نقل از ايسنا، منطقه خليج فارس،"شيرزاد عزتي" با قدرداني از تعامل سازنده و منطقي شركت فولاد هرمزگان با رسانه‌هاي استان، افزود: نگاه مديريت فولاد به رسانه و بحث اطلاع‌رساني يك نگاه باز و كارشناسي شده است به طوريكه تمام معاونين بخش‌هاي مختلف در فرآيند اطلاع‌رساني دخيل شده‌اند و از نگاه تك بعدي در فولاد پرهيز شده است كه اين امر سبب ايجاد حسي مثبت و خوشايند در مخاطب مي‌شود.

وي با اشاره به نقش بسزاي صنايع در رشد و توسعه يك منطقه، خاطرنشان كرد: اگر در استاني كار و توليد نباشد بقيه پديده‌ها نيز معني و مفهومي ندارد و از توسعه بهره‌اي نخواهد برد.

عزتي با بيان اينكه فولاد هرمزگان براي هرمزگان و حتي كشور به عنوان ظرفيت فوق‌العاده محسوب مي‌شود، گفت: خانه مطبوعات استان نيز با تمام داشته‌ها و پتانسيل‌هاي خود در راه پيشرفت و توسعه اين صنعت گام بر خواهد داشت.

وي با اشاره به اينكه رسانه‌ها به دليل ماهيت فرهنگي از كاركردهاي مختلفي برخوردارند و حمايت و پشتيباني جامعه به خصوص از طرف صنايع بزرگ در توسعه و حرفه شدن رسانه مؤثر است.

مديرعامل خانه مطبوعات هرمزگان نيز با تقدير و تشكر از تعامل ارزنده و سازنده فولاد هرمزگان با رسانه‌ها، گفت: فولاد هرمزگان پيشگام صنايع استان از نظر ارتباط با رسانه‌ها است كه توانسته فضايي جديد درمورد تعامل با رسانه‌ها به عنوان نمايندگان جامعه برقرار كند.

فاطمه ركن‌الديني افزود: استان هرمزگان ظرفيت بسيار بالايي به لحاظ رسانه‌اي دارد به گونه‌اي كه سه روزنامه، 20 نشريه محلي، 10 نشريه تخصصي، 10 نمايندگي خبرگزاري و 60 نمايندگي روزنامه كشوري در استان فعال هستند و اغلب اخبار هرمزگان تيتر نخست خبرگزاري‌هاي مطرح كشور است.

وي ادامه داد: صنايع غرب استان هرمزگان به دليل عدم تعامل با رسانه‌ها هميشه مورد انتقاد رسانه‌ها بوده‌اند كه اين ديدگاه خوشبختانه با تعامل خوب و سازنده فولاد هرمزگان اصلاح شد و اميدواريم اين تعامل متقابل و سازنده پايدار بماند.

در ادامه اين نشست مديرعامل فولاد هرمزگان با بيان اينكه توسعه‌اي مي‌تواند تأثيرگذار باشد كه رو به جلو و پايدار باشد، گفت: با توجه به اين مهم است كه فولاد هرمزگان گام‌هاي توسعه‌اي خود را بر مي‌دارد.

مرتضي آقاجاني افزود: فولاد هرمزگان به عنوان يك صنعت درحال توسعه مسووليت اجتماعي خود مي‌داند كه به تمام ابعاد جامعه توجه نمايد و زمينه توسعه همه جانبه آن را نيز به دنبال توسعه خود فراهم كند.

وي تأكيد كرد: فولاد هرمزگان با توجه به جايگاه خاصي كه در كشور دارد سعي كرده با بهره‌گيري از امكانات و خدماتي كه در استان وجود دارد، سعي ما بر اين است كه كه با حمايت از بخش‌هاي مختلف، هرمزگان و شهر بندرعباس آنقدر رشد و توسعه همه جانبه پيدا كند كه در هر نقطه آن بتوان زندگي راحتي داشت و از امكانات تفريحي و خدمات شهري بهره جست.

مدير عامل شركت فولاد هرمزگان با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در ايجاد توسعه، خاطرنشان كرد: رسانه‌هاي استان با انعكاس به موقع و صحيح اخبار سبب ايجاد يك برند براي فولاد هرمزگان و ارتقا جايگاه آن و از طرفي نيز سبب ايجاد شور و انگيزه در كاركنان شركت شده‌اند.

آقاجاني تعامل سازنده با رسانه‌ها را از عوامل رشد و توسعه دانست و گفت: بسيار خرسنديم استراتژي كه در فولاد هرمزگان در خصوص تعامل با رسانه‌ها وجود دارد، از نظر رسانه‌ها مثبت و ارزنده است و اين مسئله مهم، هم افزايي و در نهايت رشد را به دنبال خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: فولاد هرمزگان به انتقادات سازنده رسانه‌ها با ديد اصلاحي مي‌نگرد نه تقابل و بيان پيشنهادات و انتقادات با بيان سازنده اثر مثبت دارد.

آقاجاني در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه فولاد هرمزگان تا پايان سال به ظرفيت يك ميليون و 200 هزار تن دست خواهد يافت، افزود: با استخدام نيروهاي جديد در شركت و همچنين افزايش ظرفيت توليد و ارتقا آموزش نيروهاي انساني به ظرفيت توليد 120 هزار تن در ماه دست خواهيم يافت.

مدير روابط عمومي شركت فولاد هرمزگان نيز در اين نشست، گفت: نگاه شركت فولاد هرمزگان به رسانه‌ها و انعكاس با دقت و صحت اخبار توسط رسانه‌ها، سبب شناخت بيشتر جامعه از اين شركت شده و كمتر رسانه‌اي است كه به اخبار فولاد هرمزگان نپردازد.

سيد"حسين معصومي" افزود: در راستاي تعامل با رسانه‌هاي استان، سعي در توانمندسازي رسانه‌ها دارد و آشنايي رسانه‌ها با صنعت فولاد با برگزاري نشست‌هاي خبري، بازديدهاي دوره‌اي از فولاد هرمزگان و فولاد مباركه و با تحقق اين هدف صورت گرفته است.

وي خانه مطبوعات و رسانه‌هاي هرمزگان را داراي ظرفيتهاي بسيار ارزنده‌اي دانست و بر ادامه همكاري و تعامل مطلبوبتر تأكيد كرد.

شايان ذكر است؛ در جلسه اهداف توليد كه با حضور مديرعامل، معاونين و مديران شركت فولاد هرمزگان برگزار مي‌شود، با اهداي لوح تقدير از طرف خانه مطبوعات هرمزگان به مهندس آقاجاني مديرعامل اين شركت بعنوان حامي رسانه تقدير شد.