درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 10:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54774صفحه نخست » کسب‌وکاریکشنبه، 5 فروردین 1403 - 14:25
کدام برندهای جهانی بیشتر با ماه رمضان مرتبط هستند؟
برندها به طور فزاینده‌ای از ماه رمضان به عنوان فرصتی برای بازاریابی هویت خود استفاده می‌کنند. آنها این کار را با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، ارائه محصولات و خدمات ویژه و حمایت از ابتکارات معنوی انجام می‌دهند.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس نظرسنجی TGM Research در سال 2023، 10 برند جهانی که بیشتر با ماه رمضان مرتبط هستند عبارتند از:


کوکاکولا (8.1%) Coca-Cola
گروه مرجان (4.3%) Marjan Group
ویمتو (3.7%) Vimto
آلمارای (3.5%) Almarai
نستله (3.2%) Nestlé
پپسی (3.2%) Pepsi
نایک (3.2%) Nike
یوسف طیوب (2.9%)  Yusuf Taiyoob
آمازون (2.7%) Amazon
آدیداس (2.7%) Adidas
 

نکاتی در مورد این فهرست:
کوکاکولا به عنوان برندی که بیشتر با ماه رمضان مرتبط است، پیشتاز است. این شرکت در سال‌های گذشته کمپین‌های تبلیغاتی متعددی را برای ماه رمضان راه‌اندازی کرده است که بر گسترش شادی و مهربانی تمرکز دارند.


گروه مرجان، تولید کننده مخازن آب و سیستم های فیلتراسیون، در رتبه دوم قرار دارد. این نشان می‌دهد که دسترسی به آب آشامیدنی سالم در ماه رمضان برای بسیاری از مردم مهم است.


ویمتو، یک شرکت نوشیدنی بریتانیایی، در رتبه سوم قرار دارد. این شرکت در سال 1927 ویمتو را به خاورمیانه معرفی کرد که به بخش مهمی از افطار در ماه رمضان تبدیل شده است.


نایک، برند ورزشی، در رتبه هفتم قرار دارد. این شرکت در سال 2018 یک کفش ورزشی ویژه به نام "غروب تا سحر" را برای ماه رمضان عرضه کرد.


یوسف طیوب، یک برند مواد غذایی حلال، در رتبه هشتم قرار دارد. این نشان می‌دهد که تقاضا برای غذای حلال در ماه رمضان افزایش می‌یابد.


آمازون و آدیداس نیز در فهرست 10 برند برتر قرار دارند.


علاوه بر این برندها، تعدادی برند دیگر نیز وجود دارند که به طور خاص با ماه رمضان مرتبط هستند. این برندها شامل موارد زیر می‌شوند:
- هلال احمر
 - بانک‌های اسلامی
- شرکت‌های هواپیمایی
 -شبکه‌های تلویزیونی


برندها به طور فزاینده‌ای از ماه رمضان به عنوان فرصتی برای بازاریابی هویت خود استفاده می‌کنند. آنها این کار را با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، ارائه محصولات و خدمات ویژه و حمایت از ابتکارات معنوی انجام می‌دهند.

نویسنده:  مارکوس لو

تاریخ انتشار:  21 مارس 2024
 

منبع انگلیسی: visualcapitalist

منبع فارسی: شارا

 

 

  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد