درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5466صفحه نخست » جمعه، 5 مهر 1392 - 04:59
صاحبان آثار رسانه‌ای برتر با موضوع دفاع مقدس در قم تجلیلی شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم گفت: پس از پایان هفته دفاع مقدس از صاحبان آثار رسانه‌ای در پنج رشته مختلف با موضوع فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، افشین گودرزی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با اشاره به ضرورت پرداختن هرچه بیشتر به ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ دوران جنگ اظهار کرد: در این میان رسانه‌ها و مطبوعات نقش گسترده‌ای در انتقال فرهنگ آن دوران به نسل امروز دارند.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در قم همواره در برنامه‌های ویژه دفاع مقدس مانند رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه یاد یاران حضور داشته‌اند و نسبت به پوشش گسترده اخبار و گزارش‌های خبری و تصویری آنها اقدام کرده‌اند که این امر قابل تحسین است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با بیان اینکه امسال هم نمایشگاه یاد یاران مانند سال‌های گذشته در قم و طی هفته دفاع مقدس برگزار شده است گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مرجع عالیقدر جهان تشیع، آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد و در شب‌های دیگر هم برخی شخصیت‌های کشوری در جمع بازدیدکنندگان سخنرانی می‌کنند ضمن اینکه هر شب بازسازی عملیات والفجر مقدماتی هم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سپاه استان قم و نیز ادارات و نهادهای مختلف 48 غرفه فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه امسال برپا کرده‌اند که با استقبال بازدیدکنندگان هم روبرو شده است.

گودرزی عنوان کرد: مجموعه اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه امسال ظرفیت‌های فراوانی را از نظر خبری و تصویری فراهم کرده که پوشش مناسب و گسترده آنها نقشی تأثیرگذار در معرفی و تبیین فرهنگ دفاع مقدس دارد بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند از این فرصت استفاده و بهترین گزارش‌ها و تصویرها را متناسب با فضای دوران جنگ و دفاع مقدس تهیه و مخابره کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در راستای ایجاد فضای رقابت سازنده در زمینه تولیدات رسانه‌ای با موضوع دفاع مقدس قصد تجلیل از صاحبان بهترین آثار خبری و تصویری طی این هفته را دارد گفت: به همین منظور آثار تولیدی خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های گروهی در قم در هفته دفاع مقدس به ویژه در روزها و شب‌های برگزاری نمایشگاه یاد یاران مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

گودرزی اضافه کرد: پس از هفته دفاع مقدس و طی مراسمی که به منظور تجلیل از خبرنگاران فعال در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود به صورت ویژه از صاحبان پنج اثر برتر در رشته‌های تولیدات رادیویی، تلویزیونی، گزارش، یادداشت و عکس تقدیر خواهد شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد