درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54479صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 6 فروردین 1403 - 11:00
چگونه از فشار بیش از حد بر بهترین کارمندان جلوگیری کنیم؟
افراد با عملکرد بالا اغلب تحت فشار قرار می‌گیرند و در معرض خطر فرسودگی شغلی قرار می‌گیرند. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از این امر آورده شده است:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || افراد با عملکرد بالا اغلب تحت فشار قرار می‌گیرند و در معرض خطر فرسودگی شغلی قرار می‌گیرند. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از این امر آورده شده است:


مرزهای خود را تعیین کنید. اگر افراد با عملکرد بالا روی پروژه‌های زیادی کار می‌کنند، بهره‌وری کمتری خواهند داشت. به آنها کمک کنید تا تعداد وظایف بزرگ را به سه مورد محدود کنند و بار کاری آنها را به طور منظم بررسی کنید.


اطمینان حاصل کنید که آنها منابع کافی دارند. برای اکثر ابتکارات، تعیین مقدار منابع مورد نیاز برای ارائه خروجی در ابتدا غیرممکن است. بنابراین، به طور منظم در مورد اینکه آیا منابع کافی برای انجام آنچه مورد انتظار است در دسترس است یا خیر، بحث کنید و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید.


انتظارات معقول تنظیم کنید. اغلب از افراد بااستعدادترین خواسته می‌شود که دو کار را همزمان انجام دهند. قبل از اینکه از یک کارمند عالی بخواهید به طور موقت جای شخصی را پر کند، با او بنشینید و انتظارات روشنی را در مورد اولویت‌های هر دو شغل و مواردی که می توان از اولویت خارج کرد یا به یکی دیگر از اعضای تیم واگذار کرد، تعیین کنید.


بر روی ارتقای مهارت و مهارت مجدد تمرکز کنید. در زمانی که مهارت‌های مجدد اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، با گزارش‌های مستقیم، یادگیری و توسعه را به عنوان موضوعی منظم در جلسات فردی خود قرار دهید. از این زمان برای توافق بر سر اهداف هم برای فرد موفق و هم برای تیم او استفاده کنید. این به همه کمک می‌کند، زیرا به همه اجازه می‌دهد تا حجم کار به شیوه‌ای یکنواخت‌تر توزیع شود، فشار را از روی گزارش مستقیم مستعد شما برداشته و به همه اجازه می‌دهد به طور مؤثرتری مشارکت کنند.


در اینجا چند نکته اضافی آورده شده است:


به کارمندان خود اجازه دهید تا اولویت‌ها را تعیین کنند. به آنها اجازه دهید تا بر روی کارهایی تمرکز کنند که بیشترین ارزش را برای سازمان دارند.


به کارمندان خود فرصت دهید تا ایده‌های خود را ارائه دهند. از آنها در مورد راه‌های بهبود فرآیندها یا انجام کارها به روشی جدید بپرسید.


به کارمندان خود بازخورد سازنده ارائه دهید. به آنها کمک کنید تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند و در جهت بهبود مهارت‌های خود کار کنند.


با پیروی از این نکات، می‌توانید از فشار بیش از حد بر بهترین کارمندان خود جلوگیری کنید و به آنها کمک کنید تا در بهترین حالت خود کار کنند.
 

منبع انگلیسی: fastcompany

منبع فارسی: شارا


انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد