درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54440صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 11:00
روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
نهلا دیویس - با پیروی از این نکات، می‌توانید روابط‌عمومی خود را برای استارتاپ خود تقویت کنید و آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله نکات خوبی برای استارتاپ‌ها برای شروع روابط‌عمومی ارائه می‌کند.


داستان‌های جذاب بسازید. داستان‌ها توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و به شما کمک می‌کنند نام خود را در ذهن آنها حک کنید.

تخصص خود را به نمایش بگذارید. به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید تا روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران به شما به عنوان منبع قابل اعتماد نگاه کنند.

در رویدادهای خیریه و اجتماعی شرکت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا نام خود را در جامعه گسترش دهید و ارتباط مثبتی با برند خود ایجاد کنید.

با تأثیرگذاران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا آگاهی در مورد استارتاپ خود را افزایش دهید.

در اینجا چند نکته اضافی برای استارتاپ‌ها برای موفقیت در روابط‌عمومی آورده شده است:

از یک تقویم رسانه‌ای استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که پیام‌های شما با هم هماهنگ هستند و در زمان مناسب منتشر می‌شوند.

از تجزیه و تحلیل رسانه‌ها استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا تأثیر کمپین‌های روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید و بینش‌هایی در مورد آنچه کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند به دست آورید.

با یک شرکت روابط‌عمومی حرفه‌ای همکاری کنید. اگر بودجه دارید، همکاری با یک شرکت روابط‌عمومی حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین‌های روابط‌عمومی خود را به سطح بعدی برسانید.

با پیروی از این نکات، می‌توانید روابط‌عمومی خود را برای استارتاپ خود تقویت کنید و آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید.

منبع انگلیسی: AllBusiness
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد