شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا) || اين مقاله نكات خوبي براي استارتاپها براي شروع روابطعمومي ارائه ميكند.
داستانهاي جذاب بسازيد. داستانها توجه مردم را به خود جلب ميكنند و به شما كمك ميكنند نام خود را در ذهن آنها حك كنيد.
تخصص خود را به نمايش بگذاريد. به عنوان يك متخصص در زمينه خود شناخته شويد تا روزنامهنگاران و تأثيرگذاران به شما به عنوان منبع قابل اعتماد نگاه كنند.
در رويدادهاي خيريه و اجتماعي شركت كنيد. اين كار به شما كمك ميكند تا نام خود را در جامعه گسترش دهيد و ارتباط مثبتي با برند خود ايجاد كنيد.
با تأثيرگذاران در صنعت خود ارتباط برقرار كنيد. اين كار به شما كمك ميكند تا آگاهي در مورد استارتاپ خود را افزايش دهيد.
در اينجا چند نكته اضافي براي استارتاپها براي موفقيت در روابطعمومي آورده شده است:
از يك تقويم رسانهاي استفاده كنيد. اين به شما كمك ميكند تا مطمئن شويد كه پيامهاي شما با هم هماهنگ هستند و در زمان مناسب منتشر ميشوند.
از تجزيه و تحليل رسانهها استفاده كنيد. اين به شما كمك ميكند تا تأثير كمپينهاي روابطعمومي خود را اندازهگيري كنيد و بينشهايي در مورد آنچه كار ميكند و چه چيزي كار نميكند به دست آوريد.
با يك شركت روابطعمومي حرفهاي همكاري كنيد. اگر بودجه داريد، همكاري با يك شركت روابطعمومي حرفهاي ميتواند به شما كمك كند تا كمپينهاي روابطعمومي خود را به سطح بعدي برسانيد.
با پيروي از اين نكات، ميتوانيد روابطعمومي خود را براي استارتاپ خود تقويت كنيد و آگاهي در مورد برند خود را افزايش دهيد.
منبع انگليسي: AllBusiness
منبع فارسي: شارا
انتهاي پيام/