درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 14:34   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54416صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 6 فروردین 1403 - 11:00
چند راه کلیدی همکاری شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی
هم‌افزایی بین شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌تواند رویکردی قدرتمند و جامع برای روابط‌عمومی ایجاد کند. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که از طریق آنها شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند با هم کار کنند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هم‌افزایی بین شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌تواند رویکردی قدرتمند و جامع برای روابط‌عمومی ایجاد کند. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که از طریق آنها شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند با هم کار کنند:


پیام‌رسانی یکپارچه: شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند برای ارائه پیام‌های ثابت در کانال‌های مختلف هماهنگ عمل کنند. پلتفرم‌های دیجیتال می‌توانند برای تقویت و تقویت پیام‌های کلیدی که از طریق رسانه‌های سنتی منتقل می‌شوند، استفاده شوند. این ادغام تضمین می‌کند که پیام‌های برند منسجم بوده و به مخاطبان بیشتری می‌رسد.


ارتباطات چندکاناله: روابط‌عمومی دیجیتال امکان برقراری ارتباط همزمان و تعاملی را از طریق کانال هایی مانند رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها فراهم می‌کند. از سوی دیگر، شیوه‌های سنتی روابط‌عمومی، رسانه‌های سنتی مانند روزنامه ها، تلویزیون، رادیو و مجلات را در بر می گیرد. با استفاده از کانال های دیجیتال و سنتی، سازمان‌ها می‌توانند دسترسی خود را به حداکثر برسانند و از طریق رسانه‌های مختلف با مخاطبان درگیر شوند.


پوشش آنلاین و روابط رسانه‌ای: در حالی که روابط‌عمومی سنتی بر پوشش ایمن در چاپ، تلویزیون و رادیو تمرکز دارد، روابط‌عمومی دیجیتال فرصت ها را برای پوشش آنلاین گسترش می دهد. پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌هایی مانند نشریات خبری آنلاین، وبلاگ‌ها و تأثیرگذاران را فراهم‌ می‌کنند که می‌توانند پیام‌های برند را تقویت کنند و به مخاطبان آنلاین بیشتری دست یابند. ادغام پوشش آنلاین با تلاش‌های سنتی روابط رسانه‌ای، قرار گرفتن در معرض رسانه‌ای جامع را تضمین می‌کند.
 

منبع: https://digitalschoolofmarketing.co.za
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد