درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 04:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54394صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 7 فروردین 1403 - 12:00
درس اقتصاد از تولستوی
تولستوی معتقد بود که اقتصاد باید اخلاقی باشد. او با عشق به پول به عنوان یک دارایی مخالف بود و معتقد بود که پول باید به عنوان وسیله‌ای برای لذت‌ها و واقعیت‌های زندگی استفاده شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، نویسنده به بررسی داستان کوتاه "مرد به چه مقدار زمین نیاز دارد؟" نوشته لئو تولستوی می‌پردازد.

به گزارش شارا به نقل از نیویورکر، او بر این باور است که این داستان بینش‌های زیادی در مورد پول، روانشناسی و تفکر اقتصادی ارائه می‌دهد.

نویسنده در ابتدا توضیح می‌دهد که پهوم، قهرمان داستان، از فقر رنج می‌برد و آرزو دارد که صاحب زمین شود. او برای رسیدن به این هدف، زمین‌های بیشتری را می‌خرد و معاملات تجاری بیشتری انجام می‌دهد. با این حال، هرگز از خواسته‌های خود راضی نمی‌شود و همیشه به دنبال زمین بیشتری است.

نویسنده سپس به بررسی الگوهای تفکر اشتباهی می‌پردازد که پهوم را به این سرنوشت می‌کشانند.

او از جمله به "تردمیل لذت‌بخش" و "مغالطه هزینه‌های غرق‌شده" اشاره می‌کند. این الگوها باعث می‌شوند که افراد به دنبال کسب مال و ثروت بیشتری باشند، حتی اگر این امر به قیمت از دست دادن چیزهایی ارزشمندتر، مانند روابط و سلامتی، تمام شود.

نویسنده در ادامه به بررسی دیدگاه تولستوی در مورد اقتصاد می‌پردازد. تولستوی معتقد بود که اقتصاد باید اخلاقی باشد. او با عشق به پول به عنوان یک دارایی مخالف بود و معتقد بود که پول باید به عنوان وسیله‌ای برای لذت‌ها و واقعیت‌های زندگی استفاده شود.

نویسنده در پایان نتیجه می‌گیرد که داستان "مرد به چه مقدار زمین نیاز دارد؟" یک هشدار اخلاقی در مورد خطرات حرص و طمع است. او معتقد است که این داستان می‌تواند به ما کمک کند تا دیدگاه خود را در مورد پول و اقتصاد تغییر دهیم.

نویسنده: نیک رومئو

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد