درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5266صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 30 شهریور 1392 - 12:41
ضریب نفوذ بیمه تا دو ماه دیگر اعلام شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - رئیس کل بیمه مرکزی ایران با دادن ماموریت به پژوهشکده بیمه گفت: ضریب نفوذ بیمه بر اساس بررسی جدید تا دو ماه دیگر اعلام ‌شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس کل بیمه مرکزی ایران با دادن ماموریت به پژوهشکده بیمه گفت: ضریب نفوذ بیمه بر اساس بررسی جدید تا دو ماه دیگر اعلام ‌شود.

به گزارش شارا به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده بیمه صبح امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه در تهران برگزار شد.
 
محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی ایران در این مراسم اظهار داشت:‌ دلیل انتخاب من برای این مسئولیت و توجیه من برای قبول این کار این بود که توان و اراده و داشته‌های خود را در خدمت انجام وظیفه قرار دهم و به دنبال پست و مقام نبودم.
 
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: در بیمه مرکزی بنا داریم، به طور روشن و بدون حاشیه نقشه راه را ترسیم کنیم و منابع مادی و منابع انسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی اضافه کرد: همه تبعیضات و جابجایی‌ها در حوزه منابع انسانی برای حاکم کردن شایسته‌سالاری‌ است، زیرا می‌خواهیم امر بیمه‌گری را در جایگاه واقعی خود قرار دهیم.
 
امین تصریح کرد: ما هیچ فرضی را منصوب نکرده و نخواهیم کرد که تجربه، دانش و مهارت کافی را نداشته باشد و هر کس که فاقد این ویژگی‌ها است، استفاده از او برای ما ممکن نیست.
 
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هیچ فردی در روز بیش از 8 ساعت نمی‌تواند کار مفید انجام دهد و طبیعی است که وقتی با جزئیات مسئولیت‌مان آشنا نباشیم، مشکلاتی به وجود آید.
 
وی گفت: بیمه مرکزی ایران در قانون تأسیس، یک نهاد حاکمیتی برای صنعت یبمه شناخته شده که باید منافع عموم مردم را حفظ کند و اجازه ندهد که منافع خصوصی آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.
 
وی افزود: حق بیمه باید بر اساس محاسبات فنی و تحلیل اقتصادی مالی و بیمه‌ای تعیین شود و ما به عنوان نهاد ناظر هرجا خلاف این رویه باشد، مانع خواهیم شد و از آن اقدام جلوگیری خواهیم کرد.
 
امین با بیان اینکه باید زمینه‌هایی که شرکت‌های بیمه ایفای حقوق مردم طفره بروند، را باید از بین ببریم، گفت: ما تکالیف روشن و مشخصی برای پژوهشکده بیمه بیان می‌کنیم و می‌خواهیم در زمان مشخص این اقدامات انجام شود.
 
وی در مورد اولین وظیفه پژوهشکده گفت: باید ضوابط شرایط عمومی بیمه‌نامه‌ها مطالعه و ظرف 3 ماه اصلاحات آن را به بیمه مرکزی ارائه کنند.
 
امین ادامه داد: همچنین پژوهشکده بیمه به عنوان بازوی علمی صنعت موظف است روش ارزیابی ریسک‌های مختلف را مورد مطالعه قرار دهد و ظرف 6 ماه پیشنهاد مشخص خود را در این باره بدهد.
 
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از مشکلات بازار بیمه ارزان‌فروشی است، گفت: پژوهشکده بیمه باید از داده‌های انباشته شده در شرکت‌های بیمه با کمک کارشناسان آنها استفاده کرده و آن را به دانش تبدیل کند.
 
امین گفت: باید مرز بین حاکمیت و تصدی‌گری در بیمه مرکزی مشخص شود و از این پس بیمه مرکزی تنها حاکمیت می‌کند و مطلقا تصدی انجام نمی‌دهد.
 
وی افزود:‌ در زمینه نظارت مالی توانگری شرکت‌ها را محاسبه و هرکدام که واجد شرایط نباشند برخورد لازم انجام می‌شود.
 
وی گفت:‌ بیمه مرکزی دخالتی در بنگاه‌داری شرکت‌های بیمه نخواهد کرد و در انتخاب و جذب کارکنان و نمایندگان دخالتی نمی‌کند، اما استاندارد این مطالب را تعیین می‌کند.
 
امین تصریح کرد: پژوهشکده بیمه در صورت درخواست شرکت‌های بیمه برای آنها آزمون برگزار کرده و گواهی صادر می‌کند.
 
وی با بیان اینکه بیمه مرکزی امکان تحصیل همه نیروهای انسانی صنعت بیمه را که دارای سواد کافی و انگیزه هستند، فراهم می‌کنند، گفت: این کار با مذاکره با دانشگاه‌های معتبر و به صورت دوره‌های مرتبط بیمه‌ای برگزار می‌شود و بیمه مرکزی هزینه آن را می‌پردازد.
 
وی افزود: مقدمات این کار باید ظرف 3 ماه در پژوهشکده بیمه آماده شود و افرادی که در آزمون ورودی این دوره‌ها نمره لازم را کسب کند، می‌توانند ادامه تحصیل دهند.
 
وی تصریح کرد:‌ ضریب نفوذ باید محاسبه شود و ظرف دو ماه عدد صحیح آن را به مردم اعلام کنیم زیرا قصد بزرگ‌نمایی و یا کوچک‌نمایی در اعلام آمار و شاخص‌ها نداریم.
 
وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم رسانه‌ها را برای توسعه فرهنگی فعال کنیم، گفت: این کار برای رشد و توسعه بیشتر ضروری است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد