درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 20:14   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5091صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 18 شهریور 1392 - 18:52
نبرد قوی روابط عمومی
یک کمپین و نبرد قوی روابط عمومی می تواند همه چیز را تغییر دهد و یک حرکت بزرگ پی آر می تواند به نوبه خود سبب ایجاد یک تأثیر قوی و پایدار شود؛ اما استفاده از کلمه " مبارزات انتخاباتی" برای این کار عبارت مناسبی است.
  

شارا، زهرا بابازادگان- آنچه که باید قبل از شروع یک برنامه روابط عمومی بدانید؟
یک کمپین و نبرد قوی روابط عمومی می تواند همه چیز را تغییر دهد و یک حرکت بزرگ پی آر می تواند به نوبه خود سبب ایجاد یک تأثیر قوی و پایدار شود؛ اما استفاده از کلمه " مبارزات انتخاباتی" برای این کار عبارت مناسبی است. درست مانند یک جنگ است. به عبارتی جنگ در روابط عمومی است درست مثل ارتش. اهمیت داشتن یک برنامه از لوازم حیاتی رسیدن به موفقیت است. در اینجا  قبل از شروع یک نبرد روابط عمومی این چهار سوال را از خود بپرسید:

1. هدف چه کسی است؟
دانستن هدف در یک مبارزه روابط عمومی مهمترین گام مطلق است. مخاطبان چه کسانی هستند؟ آیا شما می دانید که هدف چیست؟


2. بهترین سلاح برای رسیدن به هدف؟
هنگامی که هدف شناخته شد، سپس نوبت به انتخاب سلاح می رسد. انتخاب کنید چگونه می خواهید به هدف برسید. مخاطبان قدیمی تر هنوز هم رسانه های سنتی را ترجیح می دهند، مانند تلویزیون، رادیو، ایمیل، و چاپ؛ در حالی که مخاطبان جوان تمایل به رسانه های اجتماعی و منابع آنلاین، و همچنین تلویزیون شبکه ای و اینترنتی دارند. بیشتر مخاطبان مرفه تمایل دارند اطلاعات به سرعت و به سادگی و بدون زواید در اختیار آنها قرار گیرد.

3. بهترین روش برای تعامل با رسانه ها
چگونه با رسانه های مورد هدف خود کار می کنید؟ بهترین راه برای تعامل با رسانه ها چیست؟ با چه مقدار از بودجه کار می کنید؟ استفاده از منابع و رسانه های کم هزینه مانند توییتر، فیس بوک و یوتیوب توصیه بسیار خوبی است.

4 . پیروزی چه شکلی است؟
با توجه به هدف نهایی، یک پیروزی چه شکلی است؟ رشد پنج درصد در به رسمیت شناختن نام تجاری و افزایش اعتبار؟ دو برابر شدن کمک های مالی سالانه؟ و غیره

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد