شارا- بخش مهم رسالت روابطعمومیها به اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به آحاد جامعه برمیگردد که برای انجام هرچهبهتر این رسالت می توان از رسانهها و تبلیغات کمک گرفت و تعامل بین این سه رکن مهم میتواند منجر به فراهم آوردن بستری شود که در آن شهروندان به اطلاعات که جزء حقوق اصلی آنهاست دستیابی داشته باشند.
به گزارش شارا، امیر صفری، مدیر روابطعمومی بانک صادرات، با بیان این موضوع گفت: آنچه در 29 مهرماه در قالب کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی برگزار میشود میتواند گام مثبت و موثری باشد برای برقراری همان بستر و زمینه مناسب که تعامل بین روابطعمومیها، رسانهها و شرکت های تبلیغاتی را رقم بزند.
وی که میزبان هماندیشی مشترک دبیرخانه کنفرانس با مدیران روابطعمومی بیمهها و بانکها بود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه غالب افراد جامعه مخاطب ما در نظام بانکی و بیمهای هستند و از طرفی شرایط اقتصادی خاصی در جامعه حاکم است، بنابراین از قِبَل برقراری ارتباط کامل و مطلوب با اصحاب رسانه و فعالان تبلیغات میتوان اطلاعات صحیح و صریح را در کمترین زمان به مردم ارایه کرد که قطعاً برای همه مخاطبان و مشتریان بیمهها و بانکها بسیار حایز اهمیت است.
صفری تاکید کرد: حضور در این همایش به فراگیری «رفتار حرفهای» در روابطعمومی کمک میکند و مسلماً اگر کارگزاران روابطعمومی در بانکها و بیمهها بتوانند در تعامل با رسانهها و تبلیغات، حرفهای عمل کنند بخش زیادی از افراد جامعه که همان مشتریان و مراجعهکنندگان به شعب بانکها و نمایندگیهای بیمهها هستند، از این حرفهای شدن منتفع خواهند شد.
در کنفرانس یکروزۀ حرفهایگرایی در روابطعمومی که 29 مهرماه در هتل المپیک برگزار میشود اساتید و فعالان حوزههای روابطعمومی، رسانه و تبلیغات به ایراد سخنرانی و ارایه مقاله میپردازند.
دبیرخانه کنفرانس، ثبتنام از علاقهمندان را آغاز کرده است و براساس فرم فراخوان منتشر شده دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه میتوانند از 50 درصد تخفیف حضور در کنفرانس بهرهمند شوند.
همچنین تلفن های 88922782 و 88922783 و نشانی الکترونیکی info@e-pr.ir برای پاسخ به سوالات احتمالی متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است. |