درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5022صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 شهریور 1392 - 05:14
مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رسالت روابط‌عمومی‌هاست
  

شارا- بخش مهم رسالت روابط‌عمومی‌ها به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه برمی‌گردد که برای انجام هرچه‌بهتر این رسالت می توان از رسانه‌ها و تبلیغات کمک گرفت و تعامل بین این سه رکن مهم می‌تواند منجر به فراهم آوردن بستری شود که در آن شهروندان به اطلاعات که جزء حقوق اصلی آنهاست دستیابی داشته باشند.
 
 به گزارش شارا، امیر صفری، مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات، با بیان این موضوع گفت: آنچه در 29 مهرماه در قالب کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار می‌شود می‌تواند گام مثبت و موثری باشد برای برقراری همان بستر و زمینه مناسب که تعامل بین روابط‌عمومی‌ها، رسانه‌ها و شرکت های تبلیغاتی را رقم بزند.
 
 وی که میزبان هم‌اندیشی مشترک دبیرخانه کنفرانس با مدیران روابط‌عمومی بیمه‌ها و بانک‌ها بود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه غالب افراد جامعه مخاطب ما در نظام بانکی و بیمه‌ای هستند و از طرفی شرایط اقتصادی خاصی در جامعه حاکم است، بنابراین از قِبَل برقراری ارتباط کامل و مطلوب با اصحاب رسانه و فعالان تبلیغات می‌توان اطلاعات صحیح و صریح را در کمترین زمان به مردم ارایه کرد که قطعاً برای همه مخاطبان و مشتریان بیمه‌ها و بانک‌ها بسیار حایز اهمیت است.
 
 صفری تاکید کرد: حضور در این همایش به فراگیری «رفتار حرفه‌ای» در روابط‌عمومی کمک می‌کند و مسلماً اگر کارگزاران روابط‌عمومی در بانک‌ها و بیمه‌ها بتوانند در تعامل با رسانه‌ها و تبلیغات، حرفه‌ای عمل کنند بخش زیادی از افراد جامعه که همان مشتریان و مراجعه‌کنندگان به شعب بانک‌ها و نمایندگی‌های بیمه‌ها هستند، از این حرفه‌ای شدن منتفع خواهند شد.
 
 در کنفرانس یک­روزۀ حرفه­ای­گرایی در روابط­عمومی که 29 مهرماه در هتل المپیک برگزار می­شود اساتید و فعالان حوزه­های روابط­عمومی، رسانه و تبلیغات به ایراد سخنرانی و ارایه مقاله می­پردازند.
 
 دبیرخانه کنفرانس، ثبت‌نام از علاقه‌مندان را آغاز کرده است و براساس فرم فراخوان منتشر شده دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه می‌توانند از 50 درصد تخفیف حضور در کنفرانس بهره‌مند شوند.
 
 همچنین تلفن های 88922782 و 88922783 و نشانی الکترونیکی info@e-pr.ir برای پاسخ به سوالات احتمالی متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد