درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 22:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4981صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 10:16
روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند
  

شارا- معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم به ویژه در دستگاه قضایی که با حقوق عامه مردم سر و کار دارد، ایفا می‌کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، منصور بلباسی معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان در کارگاه آموزشی خبرنویسی روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش تابعه دادگستری استان افزود: روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند و با انعکاس عملکرد سازمان خود برای مردم و انعکاس افکار و نگرش عموم به درون سازمان نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها ایفا می‌کنند.
 

وی، از تجهیز روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش دادگستری استان خبر داد و افزود:در راستای اجرای بهتر وظایف و بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها، تجهیزات مورد نیاز این بخش از جمله دوربین عکاسی و فیلم‌برداری پیشرفته در اختیار آنان قرار گرفته است.
 

معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روابط‌عمومی به صورت مستمر در طی سال گفت: بسیاری از مشکلات از عدم آگاهی کارکنان به وظایف شغلی ایجاد می‌شود که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در طول سال می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.
 

در ادامه، مدیر روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی را بسیار بالا دانست و گفت: دستگاه قضایی با آبرو و حیثیت افراد سر و کار دارد و کوچک‌ترین خطایی در این زمینه پایمال شدن حقوق مردم را در پی خواهد داشت.
 

مهدی داشاد افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه قضایی باید در انعکاس عملکردها و فعالیت‌های دستگاه و آرای محاکم قضایی هم حقوق مردم و هم حقوق سازمان را در نظر بگیرند تا موجب تضییع حقوق افراد نشوند.
 

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، وی تعدد مسئولیت‌های کارکنان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش را یکی از مشکلات حوزه روابط‌عمومی‌های تابعه دادگستری استان عنوان کرد وافزود: اختصاص یک پست اجرایی ویژه روابط‌عمومی، تجهیز روابط‌عمومی‌های تابعه به اتاق، خط تلفن و خط اینترنت اختصاصی، از جمله موضوعات در حال پیگیری است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد