درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:11   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4969صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 13 شهریور 1392 - 14:02
 فیس بوک در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار است
شارا- یک مطالعه جدید نشان داده است که فیس بوک را می توان برای مدیریت بحران استفاده کرد. بسیاری از حرفه ای های روابط عمومی از سایت های بیشتری برای برقراری ارتباط با عموم مردم استفاده می کنند. در این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد فیس بوک می تواند در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.
  

شارا-  یک مطالعه جدید نشان داده است که فیس بوک را می توان برای مدیریت بحران استفاده کرد. بسیاری از حرفه ای های روابط عمومی از سایت های بیشتری برای برقراری ارتباط با عموم مردم استفاده می کنند.

در این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد فیس بوک می تواند در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.

هنگ گفت که این مطالعه نشان می دهد که فیس بوک می تواند یک ابزار ارزشمند برای حرفه ای های روابط عمومی در هنگام کار برای حل و یا کاهش شدت بحران باشد. فیس بوک به عنوان یک ابزار بسیار شخصی برای کاربران می تواند یک راه قدرتمند برای متقاعد کردن مردم نیز باشد.

هنگ گفت پست های فیس بوک بر اساس یک سبک داستانی موثرتر از پست های نوشته شده در یک فرمت غیر روایت بود. سبک روایت بر داستان گفتن به جای فهرست کردن واقعیت تمرکز دلرد.

او گفت که اثر لحن روایی در اظهارات سازمانی در طول بحران سطح تعامل را افزایش می دهد و نشان دهنده سطح بالایی از بهترین ارتباط، اعتماد، رضایت و تعهد به مخاطب است.


محقق در ادامه توضیح داد که این یک عمل مهم برای حرفه ای های روابط عمومی است، زیرا  بیانگر ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و صادقانه در طول یک بحران توسط یک سازمان است.

 

منبع: واشنگتن، 4 سپتامبر (ANI)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد