درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 17:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4827صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 شهریور 1392 - 08:41
رسانه‌های اجتماعی راهی بازار نشر می‌شود
  

شارا- انسیه محمودی، مدیر انتشارات و پژوهش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار کتاب «رسانه‌های اجتماعی» خبر داد و گفت: این کتاب شامل مجموعه مقالات علمی-تخصصی حوزه رسانه‌های اجتماعی است که با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌‌ریزی رسانه‌ها روانه بازار کتاب می‌شود.

 

به گزارش شارا به نقل از ایبنا، محمودی، مدیر انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، کتاب رسانه‌های اجتماعی را حاصل مجموعه مقالات علمی – تخصصی حوزه رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی معرفی کرد که از سوی ۱۰ نفر از استادان و محققان ارتباطات و رسانه نوشته شده است.
وی مجموعه مقالات رسانه‌های اجتماعی را شامل بررسی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی مانند «فیس بوک»، «توئیتر» و«یوتیوب» و «گوگل پلاس» عنوان کرد که در قالب یکی از طرح‌های پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام شده و هم اکنون مراحل چاپ و آماده‌سازی کتاب را پشت سر می‌گذارند.
«رسانه‌های اجتماعی و ظرفیت‌های جدید آن در ارتباطات» نوشته دکتر حسین افخمی، «هویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی» اثر قدسی بیات، «رسانه‌های اجتماعی و مشارکت اجتماعی» به قلم دکتر منصور ساعی و جواد افتاده، «تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر خبرنگاری» نوشته امید جهانشاهی، «شبکه‌نگاری شبکه‌های اجتماعی مجازی» به قلم ابراهیم اسکندری‌پور و «دگردیسی مفهوم قدرت و پادقدرت در رسانه‌های اجتماعی» نوشته حسین بصیریان‌جهرمی برخی از مقاله‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.
شبکه‌های اجتماعی مجازی ارایه‌دهنده‌ فضایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا برای حفظ روابط اجتماعی موجود، پیدا کردن دوستان جدید، شریک و سهیم شدن در تجربیات یکدیگر، محیطی جدید را تجربه کنند. علاوه بر آن، این ظرفیت را به وجود می‌آورند تا مفاهیمی چون جامعه اطلاعاتی، جامعه پیشین را دگرگون ساخته و آن را به یکی از رسانه‌های ارتباطی ترجیحی از دیدگاه کاربران خود تبدیل کنند. فضاهای مجازی با حذف محدودیت‌های فضای واقعی، کاربران را به تعامل جدیدی با گستردگی و آزادی‌های بیشتر فراخوانده‌اند.
کتاب «رسانه‌های اجتماعی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با شمارگان یک‌هزار نسخه منتشر می‌شود.

 بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد