درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 20:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48247صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:08
دو مشکل بزرگ در برقراری ارتباطات انسانی
از: حسن خسروی. مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات - حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم: 1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم. 2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حتما با عبارات زیر آشنا هستید:

با کمی اغماض معنی این دوکلمه عبارت است از: ارائه و معرفی.


من مخفف دوکلمه فوق را گذاشته ام: پریپرو ( PrePro )..


حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم:


1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم.


2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.


این دو مشکل در وهله اول مربوط به خانواده و در مرحله بعد مربوط به مدرسه می‌شود.


والدین و پدر و مادرها؛ اغلب به بچه ها تذکر و تاکید دارند که در جامعه؛ در کوچه و مدرسه و مغازه و... با ادب و مرتب و محترم باشیم و قشنگ و درست و حسابی حرف بزنیم. اما هیچ گاه کتاب و جزوه ای برای این توصیه و تاکیدات خود ندارند. در مدرسه هم که دیگر نگو و نپرس. تمام ارکان مدرسه اعم از معلم؛ مدیر؛ کادر آموزشی و خدماتی مدرسه می‌بایست کانونی سرشار از عشق و مهر و محبت بوده و چشمه جوشان رشد و شکوفایی و امید آفرینی و بالندگی برای دانش آموزان باشند که متاسفانه بدینگونه نیست؛ کما اینکه با صدای زنگ آخر مدرسه؛ دانش آموزان به شکل عجیبی از مدرسه خارج می‌شوند که گویی از زندان رها شده اند؟!؟!


بیایید همه با هم کمک کنیم و مطالبه کنیم و استقبال کنیم از اینکه یاد بگیریم؛ آموزش ببینیم و کسب مهارت و دانش کنیم که چگونه خود را معرفی کنیم؟ چگونه تعامل و ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه در جذب دیگران موفق باشیم؟ چگونه خود را در قلب افراد جا کنیم؟ چگونه در دل و جان دیگران نفوذ کنیم تا محصول و کالا و جنس ما را بخرند و مصرف کنند؟ چگونه اعتماد به نفس بالایی کسب کنیم تا دچار اختلال و پارازیت در برقراری ارتباطات نشویم؟ چگونه و چطور و با چه شگردها و در چه زمانی و با استفاده از چه کلمات و جملاتی با دنیای وجودی و شخصیت دیگران آشنا شویم و خلاصه چه آموزش‌هایی را فرا بگیریم که تضادها و تعارضات کمتر و کمتری را در جامعه شاهد باشیم و لذت بیشتری از کنار هم بودن و با هم بودن ها ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد