درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47794صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 5 مهر 1400 - 00:54
رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
به طور کلی 117 میلیون تراکنش در کافه بازار ثبت شده است. تعداد خریداران 15.7 میلیون نفر بوده و این میزان تراکنش، بیش از 756 میلیارد تومان درآمد عاید توسعه دهندگان کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 6700 بازی فروشنده در بازار فعال بوده و از این تعداد، یک هزار و 730 فروشنده جدید هستند.

اپلیکیشن کافه بازار به عنوان بستر توزیع و پخش برنامه، بازی و ویدئو، بیش از 44 میلیون بار نصب فعال را ثبت کرده است.

تازه ترین گزارش کافه بازار از عملکرد کاربران و توسعه دهندگان ایرانی در سال 99 منتشر شد. براساس این گزارش، 161 عدد بازی و برنامه فعال در کافه بازار عرضه شده است. کاربران کافه بازار در طول یک سال 1.6 میلیارد بار برنامه و بازی از کافه بازار دانلود و یا به روز رسانی کردند. بیش از 280 میلیارد تومان درآمد نصیب توسعه دهنده های بازی و برنامه ها شده که در مقایسه با سال 98، 48 درصد رشد را نشان می دهد. بیش از 67 هزار توسعه دهنده در کافه بازار، اپلیکیشن عرضه کرده اند.

به طور کلی 117 میلیون تراکنش در کافه بازار ثبت شده است. تعداد خریداران 15.7 میلیون نفر بوده و این میزان تراکنش، بیش از 756 میلیارد تومان درآمد عاید توسعه دهندگان کرده است.

بیش از 88 درصد از درآمد کل توسعه دهندگان، در اختیار توسعه دهندگان استان تهران است. استان خراسان رضوی با 5 درصد در جایگاه دوم قرار دارد و سایر استان ها در مجموع فقط 7 درصد درآمد دارند. بیش از نیمی از خریداران از سه استان تهران، آذربایجان غربی و خراسان رضوی اند. 32 درصد خریداران محتوای دیجیتال در استان تهران زندگی می کنند. خراسان شمالی کمترین خرید محتوای دیجیتال را در سال گذشته ثبت کرده است. بررسی های کافه بازار نشان می دهد 84 درصد درآمد توسعه دهندگان بازی در اختیار توسعه دهندگان استان تهران است. گیلان با 6 درصد در جایگاه دوم و استان خراسان رضوی با 2 درصد در جایگاه سوم است.

در سال 99، 6700 بازی فروشنده در بازار فعال بوده و از این تعداد، یک هزار و 730 فروشنده جدید هستند. 4300 بازی علاوه بر سال 99 در سال 98 هم فروشنده بوده و محتوای دیجیتال فروخته اند. 3000 بازی در سال 98 فروش داشتند اما در سال 99 فروش نداشتند. این تعداد ریزش نسبت به سایر سال ها، کمتر بوده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد