درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 11:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47747صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 شهریور 1400 - 15:42
برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند
در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.


بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های صنعت برق حرارتی، در بخش فیلم زیرشاخه کلیپ اثر شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی توانست رتبه برتر این بخش را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح و نیز اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق نکا توانسته‌اند رتبه شایسته‌تقدیر این بخش را کسب کنند.


همچنین در بخش مستند نیز شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح موفق به کسب رتبه برتر و شرکت مدیریت تولید برق یزد عنوان شایسته تقدیر این بخش را از آن خود کرده است.

در این دوره از جشنواره اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق بعثت توانسته است رتبه برتر بخش تیزر را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق بیستون توانسته‌ است رتبه شایسته‌تقدیر را کسب کند.
در بخش موشن‌گرافی نیز شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح نیز به عنوان رتبه برتر و شرکت مدیریت تولید برق ری به عنوان شایسته‌تقدیر انتخاب شده‌اند. بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، بخش انیمیشن فاقد نفر برتر و شایسته‌تقدیر بوده است.


همچنین در بخش انتشارات زیرشاخه اینفوگرافی اثر شرکت تولید نیروی برق اصفهان توانست رتبه برتر این بخش را از آن خود کند. در این بخش آثار ارسالی شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت و شرکت مدیریت تولید برق کرمان نیز به عنوان شایسته‌تقدیر انتخاب شده‌اند.


در این جشنواره شرکت‌ مدیریت تولید برق ری موفق شده است رتبه برتر بخش برشور و شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح نیز رتبه برتر بخش صفحه‌آرایی را به دست آورده‌اند. همچنین در بخش پوستر شرکت مدیریت تولید برق نکا و در بخش کتاب شرکت مدیریت تولید برق ری عنوان شایسته‌تقدیر را از آن خود کرد‌ه‌اند.


در سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، رتبه برتر بخش فعالیت خلاقانه به شرکت مدیریت تولید برق ری اختصاص پیدا کرده است. در بخش عکس نیز شرکت مدیریت تولید برق شازند به عنوان رتبه برتر و شرکت‌های مدیریت تولید برق رامین و تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان شایسته‌تقدیر معرفی شده‌اند.


بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، بخش خبر فاقد نفر برتر و شایسته‌تقدیر بوده است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد