درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47659صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 15 شهریور 1400 - 17:59
پیامدهای بلندمدت "هنجارهای جدید" بر حرفه روابط‌عمومی
فیلیپ بورمانس رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی - همه‌گیری موجب شده تا فقط یک سری سازمان‌های سیال و چابک بتوانند مدل‌های کاری خود را با تغییر و تحولات به وجود آمده در صنعت روابط‌عمومی تطبیق دهند. همچنین ما شاهد این بوده‌ایم که در دوران همه‌گیری، افراد از روش‌های کاری ناهمگون و غیرهمسویی، چه در درون و چه بیرون از سازمان، برای پیشبرد اهداف کاری‌شان استفاده کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| هر کسی به شکلی تحت تاثیر همه‌گیری اخیر قرار گرفته است و برخی کشورها توانسته‌اند این بحران را به شکل بسیار خوبی مدیریت کنند. من اخیرا از ماموریتم از طرف سازمان بهداشت جهانی به آسیا بازگشته‌ام و در آنجا مشاهده کردم که برخی کشورهای آسیایی عملکرد فوق‌العاده‌ای در برخورد با همه‌گیری کووید-19 از خود نشان داده‌اند.


این کشورها توانسته‌اند پیامدهای منفی همه‌گیری را به میزان قابل توجهی کاهش دهند حال آنکه برخی دیگر از کشورها در اقصی نقاط جهان بیشتر نظاره‌گر تاثیرگذاری همه‌گیری و این ویروس ناشناخته بودند و شاهد آن بودند که این ویروس چگونه و تا چه حد بر نحوه کار کردن مردم تاثیر گذاشته است. یکی از مصادیق این تاثیرگذاری ویروس را می‌توان در همین‌جا که من با شما به صورت مجازی صحبت می‌کنم مشاهده نمود که باعث شده در برخی کشورها افراد به صورت صد‌درصد از راه دور با هم در ارتباط باشند.


علاوه بر این، همه‌گیری موجب شده تا فقط یک سری سازمان‌های سیال و چابک بتوانند مدل‌های کاری خود را با تغییر و تحولات به وجود آمده در صنعت روابط‌عمومی تطبیق دهند. همچنین ما شاهد این بوده‌ایم که در دوران همه‌گیری، افراد از روش‌های کاری ناهمگون و غیرهمسویی، چه در درون و چه بیرون از سازمان، برای پیشبرد اهداف کاری‌شان استفاده کردند.


ما همچنین شاهد افزایش اهمیت و جایگاه ارتباطات جهانی و محلی و ارتباطات جهان محلی بودیم که شاید در نگاه اول برای شما یک واژه عجیب و ناشناخته به نظر برسد اما چنین ارتباطاتی واقعیت دارند و در دوران همه‌گیری بر اهمیت آنها افزوده شده است چرا که در این دوره یک سری رهنمون‌ها و دستورالعمل‌های جهانی و فراگیر برای مقابله هر چه بهتر با این ویروس ناشناخته و نحوه برقراری ارتباطات بین سازمان‌ها در این زمینه گسترش پیدا کرد و دستورالعمل‌های مدیریتی و اجرایی متعددی در سطح جهان منتشر شد که بسیار حیاتی و کلیدی بودند و در این زمان، ما با ترکیبی از برنامه‌های ارتباطی جهانی و محلی مواجه بودیم که نه کاملا و صد‌درصد جهانی بودند و نه به طور کامل محلی...


لینک: http://kpri.ir/?p=6486

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد