درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 05:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47615صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 شهریور 1400 - 14:43
ارتباطات عمیق‌ و متنوع‌
روابط میان‌فردی قوی هم، به بیشتر شدن سازگارپذیری می‌انجامد، چون انسان برای بقا و رشد خود، به ارتباطات معناداری نیاز دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این شبکه‌های ارتباطی حتی می‌توانند بر طول عمر افراد اثر بگذارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روابط میان‌فردی قوی هم، به بیشتر شدن سازگارپذیری می‌انجامد، چون انسان برای بقا و رشد خود، به ارتباطات معناداری نیاز دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این شبکه‌های ارتباطی حتی می‌توانند بر طول عمر افراد اثر بگذارند.

کارهای روتین ما در محیط کار، معمولا در ارتباط با همکارانمان انجام می‌شود و آنها در انجام وظایف ما نقش دارند. اما این را نباید فراموش کنیم که عدم توجه به نقش همکاران، هم برای رفاه و هم برای بهره‌وری ما در محیط کار، زیان‌بخش است. تحقیقات نشان داده که ارتباطات متنوع و عمیق که باعث حمایت اجتماعی می‌شوند، جزو عوامل اساسی پرورش‌دهنده رفاه و یادگیری ما هستند، به‌ویژه در دوره‌های ابهام و پراسترس.

به عنوان یک رهبر سازمان، اقدامات مشخصی را می‌توانید انجام دهید تا ارتباطات عمیق‌تری داشته باشید.

به فردی که روبه‌روی شما قرار دارد، توجه کامل کنید. معمولا در مکالمات، ذهن ما فرار می‌کند یا با چک کردن گوشی یا ایمیل‌هایمان، چند کار را با هم انجام می‌دهیم. توجه کامل، نیازمند این است که با هوشیاری کامل در برابر افراد قرار بگیریم و بدون هیچ قضاوتی، عمیقا به آنها گوش دهیم.

به خودتان اجازه آسیب‌پذیر بودن بدهید. خود راستین‌تان را نشان دهید و ترس‌ها، نگرانی‌ها یا نقص‌های خود را به اشتراک بگذارید.

همدردی کنید، اما در همین‌جا متوقف نشوید. همدردی به تنهایی کافی نیست. رهبران سازمانی شاید روش درست همدردی کردن را بدانند، که شامل اهمیت دادن به نظر طرف مقابل، بدون منحرف شدن از موقعیت موجود و بدون به کار بردن انرژی و احساسات ناخوشایند خودتان است. به محض اینکه نظر طرف مقابل را فهمیدید، بهترین اقدام در مورد او را متوجه خواهید شد.

با دیگران با مهربانی برخورد کنید. وقتی متوجه غم و ناراحتی دیگران می‌شوید – چه جسمی، چه ذهنی و چه اجتماعی – نشان دهید که قصد حمایت دارید. همزمان، بدانید که هیچ‌گاه نمی‌توانید خودتان را جای طرف بگذارید بنابراین، با ذهن باز جلو بروید.

منبع: donya-e-eqtesad - McKinsey

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد