درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47602صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 9 شهریور 1400 - 09:40
5 استراتژی مثبت روابط‌عمومی‌ طی بحران همه‌گیری ویروس کرونا
استراتژی های روابط‌عمومی که 18 ماه پیش برای کسب و کارها کار می کردند ممکن است امروز کارآمد نباشند. رمز مهم برای زنده ماندن و پیشرفت در این بحران، انعطاف پذیری و تمایل به سازگاری با روش های جدید انجام تجارت است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| استراتژی های روابط‌عمومی که 18 ماه پیش برای کسب و کارها کار می کردند ممکن است امروز کارآمد نباشند. رمز مهم برای زنده ماندن و پیشرفت در این بحران، انعطاف پذیری و تمایل به سازگاری با روش های جدید انجام تجارت است.

در دهه 2009 تا 2019، نقش مثبت روابط‌عمومی از توزیع مطبوعات و انتشار انبوه به یک رویکرد دقیق تر و هدفمند تر با محوریت داستان پردازی و رهبری فکری تغییر یافت. بنابراین، رهبری داستان و اندیشه چگونه در محیط فعلی کار می کند؟: بهتر از همیشه.

اگرچه پیش بینی اینکه چه تغییراتی در طی چند ماه آینده رخ خواهد داد دشوار است، در اینجا پنج استراتژی وجود دارد که به شما کمک می کند تا دوباره برنامه های روابط‌عمومی‌ خود را مجدداً بازنگری و تنظیم کنید و زنده بمانید - یا حتی شکوفا شوید.

رهبری فکری


در نظر بگیرید که چگونه شما می توانید در این مدت برای افراد صنعت خود ارزش افزوده ایجاد کنید و استراتژی روابط‌عمومی‌ خود را در اطراف آن نکات کلیدی متمرکز کنید.

نتیجه این کار فقط این است که خود را به عنوان یک متخصص در مورد چیزی که شما در واقع یک متخصص در آن هستید قرار دهید. مقاومت در برابر اصرار برای استفاده از بحران جهانی فقط برای کسب برخی تبلیغات، منزجرکننده است. افراد می توانند تفاوت بین کسی را مشاهده کنند که فقط به دنبال جلب توجه رسانه ها هستند و کسی که واقعاً بینش ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارد.

ضمن تدوین استراتژی رهبری فکری، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

- چه راه حل های منحصر به فردی برای مشاغل صنعت خود دارید؟
- چگونه تخصص شما می تواند ترس افراد را برطرف کند؟
- چگونه می توانید جامعه خود را از طریق بحران، رهبری کنید؟

رسانه ها، گزارشگران و سردبیران به طور فعال به دنبال رهبران اندیشه و کارشناسان هستند تا بینش، تخصص و مشاوره ای در مورد موضوعات مرتبط و به موقع ارائه دهند. اگر شما تخصص برای ارائه دارید، اکنون زمان آن است که قدم بگذارید و رهبری کنید.

فن آوری پیشرفته


تحول دیجیتالی کاملاً بر عهده ماست و تعداد بیشتری از افراد نسبت به گذشته از خانه کار می کنند.

اندرو کراس، معاون روابط‌عمومی‌ واکر ساندز می گوید: "هوش مصنوعی ابزار عملی را برای نقش های روابط‌عمومی‌ به ارمغان می آورد." "راه حل هایی از شرکت هایی مانند Narrative Science و Automated Insights به طور فزاینده ای روند تولید محتوا را اتوماسیون می کند که پیامدهای بزرگی برای متخصصان روابط رسانه ای و همچنین متخصصان ارتباط با شرکت ها دارد."

در ماه ها و سال های آینده، اطلاعاتی که از داده های زمان واقعی جمع آوری می شود واضح تر و بیشتر از همیشه به نظر می رسد. متخصصان روابط‌عمومی‌ امروز باید آماده باشند تا به خوبی از استراتژی روابط‌عمومی‌ با داده های کمی استفاده کنند، به خصوص در زمانی که بسیاری از برندها با بازاریابی محدود و بودجه روابط‌عمومی‌ همکاری می کنند.

عنصر انسانی


هفتاد درصد از مصرف کنندگان آنلاین می گویند که به نظرات تأثیر گذاران اعتماد می کنند. در دنیای Coronavirus، مردم به دنبال تأثیر گذار و رهبرانی هستند که به آنها اعتماد دارند تا در ایام دشوار به حرکت درآیند.

این اعتماد از کجا حاصل می شود؟ پیروان معتقدند که با این نمادهای فرهنگی رابطه شخصی دارند که بسیار عمیق تر از تبلیغ برند است. انتشارات مطبوعاتی و روزنامه های سفید همیشه در یک کارزار روابط‌عمومی‌ جایگاهی دارند - اما این روزها، آنها پشت پرده روایت قرار می گیرند.

مشتریان و مشتریان بالقوه می خواهند داستان های واقعی را از افراد واقعی بیشتر از آنچه می خواهند بخوانند نقل قول های متفاوتی را که بدون هدف در ده ها وب سایت و نشریه منتشر شده است، بشنوند. یک متخصص روابط‌عمومی‌ با استفاده از برندهای تجاری به برندها کمک می کند تا حضور رسانه ها را به روشی استراتژیک که بر شفافیت تأکید می کند و عنصر انسانی را تقویت می کند، انتخاب کنند.

مردم مایل به صرف وقت برای جستجوی محصولات و برندهای مطابق با ایده آل های خود هستند.

کانال‎ های کمتر


در شرایط بحرانی، تأکید روابط‌عمومی‌ بر حفظ حضور در چندین کانال و رسانه نیست، بلکه بر بهینه سازی آن حضور و دیدار با مخاطبان در جایی که در آن قرار دارند است.

متخصصان روابط‌عمومی‌ باید به مشتریان کمک کنند تا آن‌ها در مورد کانال‌های ارتباطی مفید و موردنیاز، تصمیمات استراتژیک بگیرند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد