درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47387صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 10 تیر 1400 - 14:31
اعلامیه هلسینکی
اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:

1. مطابق با اصول اخلاقی و قوانین قابل اجرا، کار کردن.

2. رعایت بالاترین استانداردهای حرفه‌ای در روابط‌عمومی و ارتباطات.

3. صداقت و برخورد صادقانه و شفاف با کارمندان، همکاران، مشتریان، رسانه‌ها، دولت و مردم.

4- برای محافظت از حقوق حریم خصوصی مشتریان، سازمان‌ها و افراد با حفاظت از اطلاعات محرمانه.

5- مراقب وظیفه خود در جهت حفظ اعتبار صنعت باشند.

6.  همسو با علایق و سلیقه حامیان مالی باشید و هرگز در کارهای گمراه کننده مثل "تبلیغات فریبنده" مشارکت نکنید.

7. آگاهی از قدرت رسانه‌های اجتماعی، و استفاده از آنها با مسئولیت‌پذیری.

8- هرگز در ایجاد یا جعل آگاهانه اخبار جعلی شرکت نکنید.

9. برای پیروی از قوانین رفتاری انجمن خود، مراقب قوانین رفتاری سایر کشورها باشید و همیشه برای آنها احترام قائل شوید.

10- مراقب باشید که وظایف شغلی افراد بدون ارتکاب به جرم و جنایت در زمینه‌های جنسیت، قومیت، محل ولادت، دین، معلولیت یا هر نوع تبعیض انجام شود.

 

منبع انگلیسی:  https://iccopr.com

منبع فارسی: انتشارات کارگزار روابط‌عمومی/ روابط بین‌الملل/ اول تیر 1400

http://kpri.ir


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد