درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 15:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47387صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 10 تیر 1400 - 14:31
اعلامیه هلسینکی
اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:

1. مطابق با اصول اخلاقی و قوانین قابل اجرا، کار کردن.

2. رعایت بالاترین استانداردهای حرفه‌ای در روابط‌عمومی و ارتباطات.

3. صداقت و برخورد صادقانه و شفاف با کارمندان، همکاران، مشتریان، رسانه‌ها، دولت و مردم.

4- برای محافظت از حقوق حریم خصوصی مشتریان، سازمان‌ها و افراد با حفاظت از اطلاعات محرمانه.

5- مراقب وظیفه خود در جهت حفظ اعتبار صنعت باشند.

6.  همسو با علایق و سلیقه حامیان مالی باشید و هرگز در کارهای گمراه کننده مثل "تبلیغات فریبنده" مشارکت نکنید.

7. آگاهی از قدرت رسانه‌های اجتماعی، و استفاده از آنها با مسئولیت‌پذیری.

8- هرگز در ایجاد یا جعل آگاهانه اخبار جعلی شرکت نکنید.

9. برای پیروی از قوانین رفتاری انجمن خود، مراقب قوانین رفتاری سایر کشورها باشید و همیشه برای آنها احترام قائل شوید.

10- مراقب باشید که وظایف شغلی افراد بدون ارتکاب به جرم و جنایت در زمینه‌های جنسیت، قومیت، محل ولادت، دین، معلولیت یا هر نوع تبعیض انجام شود.

 

منبع انگلیسی:  https://iccopr.com

منبع فارسی: انتشارات کارگزار روابط‌عمومی/ روابط بین‌الملل/ اول تیر 1400

http://kpri.ir


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد