درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47332صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 خرداد 1400 - 18:59
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: نقش اثرگذار روابط عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی
اکنون مخاطبان ما چه میزان از بانک و اقدامات ما بخصوص در حوزه اعتباری اطلاع دارند؟ چقدر پیام بانک را درک کرده اند؟ برای اینکه روابط عمومی بتواند نگاه موجود به این بخش را به درستی به ثمر برساند، باید یک ارتباط صحیح میان بخش اعتبارات و روابط عمومی وجود داشته باشد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر نقش اثرگذار روابط‌عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی گفت: در بانک ملی ایران به عنوان یک بانک تجاری، با طیف وسیعی از مشتریان اعم از فعالان اقتصادی رو به رو هستیم و این بانک بسیاری از نیازهای جامعه را تامین می کند، از این رو نحوه برداشت و ادراک مخاطبین از بانک قطعا در توفیقات کلان اثرگذار خواهد بود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر سید فرید موسوی در اولین وبینار امروز خود با رابطین رسانه ای و اعتباری که با حضور کارشناسان ادارات امور شعب تهران و استان ها و همچنین کارشناسان ادارات حوزه اعتباری اعم از اداره کل بررسی طرح ها، اعتبارات، پیگیری و وصول مطالبات و... برگزار شد، افزود: هر چه نگاه جامعه، نمایندگان مجلس، مدیران محلی، وزراء و... نسبت به بانک مناسب تر باشد، می توانیم بگوییم روابط عمومی اثربخش تری را راه اندازی کرده ایم.
 
 وی تصریح کرد: اکنون مخاطبان ما چه میزان از بانک و اقدامات ما بخصوص در حوزه اعتباری اطلاع دارند؟ چقدر پیام بانک را درک کرده اند؟ برای اینکه روابط عمومی بتواند نگاه موجود به این بخش را به درستی به ثمر برساند، باید یک ارتباط صحیح میان بخش اعتبارات و روابط عمومی وجود داشته باشد.
 
 موسوی بیان کرد: اگر این ارتباط شکل نگیرد، در ایجاد روابط عمومی اثربخش دچار چالش خواهیم بود و امروز این ارتباط شکل گرفته است.
 
 عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید در کنار روابط عمومی باشیم و اطلاعات درستی را در اختیار آن قرار دهیم، تصریح کرد: روابط عمومی یک وظیفه اداری و تخصصی صرف نیست بلکه یک هنر است و اگر به درستی در کنار آن قرار گیریم، می تواند با تخصص و هنر خود تصویرسازی درستی از بانک و تلاش های حوزه اعتباری در اذهان شکل داده و نگاه جامعه را به نظام بانکی تغییر دهد.
 
 وی با بیان اینکه تغییر نگاه مردم به بانک نیازمند تغییر نگاه ها به بخش اعتباری است، ادامه داد: در سال جدید و بر اساس قانون بودجه کشور، 289 درصد تسهیلات تکلیفی بانک افزایش یافته است که این موارد در کنار سایر وظایف در راستای خدمت به جامعه صورت می گیرد و این اقدامات باید به درستی به مخاطبان انتقال داده شوند.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در پایان بر سواد رسانه ای مدیران در حوزه اعتبارت تاکید کرد و گفت: این سواد رسانه ای باید شکل گیرد.
 
 در پایان نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت اعتباری بانک به نقش روابط عمومی، وظایف و انتظارات روابط عمومی از بخش های اعتباری را تشریح کرد.
 
 اکبری وند اشاره کرد: تلاش روابط عمومی شفاف سازی و بیان حقایق نظام بانکداری به تمامی مخاطبان عام و خاص است و این اتفاق در گرو همراهی و همدلی بخش های اعتباری می باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد