شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : عضو هيات مديره بانك ملي ايران تاكيد كرد: نقش اثرگذار روابط عمومي در تصويرسازي صحيح از بانك در اذهان عمومي
یکشنبه، 30 خرداد 1400 - 18:59 کد خبر:47332
اكنون مخاطبان ما چه ميزان از بانك و اقدامات ما بخصوص در حوزه اعتباري اطلاع دارند؟ چقدر پيام بانك را درك كرده اند؟ براي اينكه روابط عمومي بتواند نگاه موجود به اين بخش را به درستي به ثمر برساند، بايد يك ارتباط صحيح ميان بخش اعتبارات و روابط عمومي وجود داشته باشد.




 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| عضو هيات مديره بانك ملي ايران با تاكيد بر نقش اثرگذار روابط‌عمومي در تصويرسازي صحيح از بانك در اذهان عمومي گفت: در بانك ملي ايران به عنوان يك بانك تجاري، با طيف وسيعي از مشتريان اعم از فعالان اقتصادي رو به رو هستيم و اين بانك بسياري از نيازهاي جامعه را تامين مي كند، از اين رو نحوه برداشت و ادراك مخاطبين از بانك قطعا در توفيقات كلان اثرگذار خواهد بود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، دكتر سيد فريد موسوي در اولين وبينار امروز خود با رابطين رسانه اي و اعتباري كه با حضور كارشناسان ادارات امور شعب تهران و استان ها و همچنين كارشناسان ادارات حوزه اعتباري اعم از اداره كل بررسي طرح ها، اعتبارات، پيگيري و وصول مطالبات و... برگزار شد، افزود: هر چه نگاه جامعه، نمايندگان مجلس، مديران محلي، وزراء و... نسبت به بانك مناسب تر باشد، مي توانيم بگوييم روابط عمومي اثربخش تري را راه اندازي كرده ايم.
 
 وي تصريح كرد: اكنون مخاطبان ما چه ميزان از بانك و اقدامات ما بخصوص در حوزه اعتباري اطلاع دارند؟ چقدر پيام بانك را درك كرده اند؟ براي اينكه روابط عمومي بتواند نگاه موجود به اين بخش را به درستي به ثمر برساند، بايد يك ارتباط صحيح ميان بخش اعتبارات و روابط عمومي وجود داشته باشد.
 
 موسوي بيان كرد: اگر اين ارتباط شكل نگيرد، در ايجاد روابط عمومي اثربخش دچار چالش خواهيم بود و امروز اين ارتباط شكل گرفته است.
 
 عضو هيات عامل و معاون اعتباري و بانكداري شركتي در ادامه با تاكيد بر اينكه ما بايد در كنار روابط عمومي باشيم و اطلاعات درستي را در اختيار آن قرار دهيم، تصريح كرد: روابط عمومي يك وظيفه اداري و تخصصي صرف نيست بلكه يك هنر است و اگر به درستي در كنار آن قرار گيريم، مي تواند با تخصص و هنر خود تصويرسازي درستي از بانك و تلاش هاي حوزه اعتباري در اذهان شكل داده و نگاه جامعه را به نظام بانكي تغيير دهد.
 
 وي با بيان اينكه تغيير نگاه مردم به بانك نيازمند تغيير نگاه ها به بخش اعتباري است، ادامه داد: در سال جديد و بر اساس قانون بودجه كشور، 289 درصد تسهيلات تكليفي بانك افزايش يافته است كه اين موارد در كنار ساير وظايف در راستاي خدمت به جامعه صورت مي گيرد و اين اقدامات بايد به درستي به مخاطبان انتقال داده شوند.
 
 عضو هيات مديره بانك ملي ايران در پايان بر سواد رسانه اي مديران در حوزه اعتبارت تاكيد كرد و گفت: اين سواد رسانه اي بايد شكل گيرد.
 
 در پايان نادر اكبري وند رييس اداره كل روابط عمومي ضمن تشكر از نگاه ويژه مديريت اعتباري بانك به نقش روابط عمومي، وظايف و انتظارات روابط عمومي از بخش هاي اعتباري را تشريح كرد.
 
 اكبري وند اشاره كرد: تلاش روابط عمومي شفاف سازي و بيان حقايق نظام بانكداري به تمامي مخاطبان عام و خاص است و اين اتفاق در گرو همراهي و همدلي بخش هاي اعتباري مي باشد.