درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4731صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیچهارشنبه، 30 مرداد 1392 - 16:33
دانلود کتاب مصاحبه گری برای رادیو
چاپ دوم کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» نوشته جیم بیمن، سال 2009 از سوی انتشارات روتلج منتشر شد. کتاب حاضر مقدمه­ای جامع بر فنون و مهارت­های مصاحبه رادیویی است و راهنمایی است بر اینکه چگونه سوالات واقعی بپرسیم و چگونه از مصاحبه­شوندگان پاسخ دریافت کنیم، همچنین کتاب حاضر خواننده در کاربرد وسایل ضبط و ثبت، ارائه مصاحبه و ویرایش مصاحبه راهنمایی می­کند. کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» شامل 7 بخش نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است. 
  

 

شارا- چاپ دوم کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» نوشته جیم بیمن، سال 2009 از سوی انتشارات روتلج منتشر شد. کتاب حاضر مقدمه­ای جامع بر فنون و مهارت­های مصاحبه رادیویی است و راهنمایی است بر اینکه چگونه سوالات واقعی بپرسیم و چگونه از مصاحبه­شوندگان پاسخ دریافت کنیم، همچنین کتاب حاضر خواننده در کاربرد وسایل ضبط و ثبت، ارائه مصاحبه و ویرایش مصاحبه راهنمایی می­کند. کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» شامل 7 بخش نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است. 

1ـ پیدایش و توسعه مصاحبه رادیویی

2ـ نقش و هدف مصاحبه رادیویی

3ـ اصول، دستورالعمل­ها، قوانین و رویه­های خوب

4ـ پیش از مصاحبه

5ـ در حین مصاحبه

6ـ پس از مصاحبه

7ـ گوش دادن به مصاحبه­ها

 

برای دانلود کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» بر روی فایل PDF کلیک کنید.

http://www.rasaneh.org/NSite/FullStory/News/?Id=2230

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد