درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47232صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 16 خرداد 1400 - 11:44
«کاشان و روابط‌عمومی مردم محور»، آرمانی که سواد رسانه می طلبد
دکتر حسین باغ شیخی دانش آموخته ی دکترای مدیریت ارتباطات رسانه - تقویت جایگاه روابط‌عمومی در چارت نهادها وسازمانها با توجه بر این اصل مهم و اثرگذار موردتاکید است. چرا که روابط ایشان با عموم مردم در عصر جدید از طریق فضای مجازی صورت می گیرد پس تعریف جایگاه رسانه های نوین در روابط‌عمومی نوین دقت نظر بسیار بالایی می خواهد چون اصل اول موفقیت در این حوزه این است که خاستگاه این رکن، در ساختار درست تعریف شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رسانه های اجتماعی، نقش مهمی درفعالیت های عصر حاضر روابط‌عمومی دارند به طوری که چشم انداز روابط‌عمومی دستخوش تحولات نوینی شده و در این بین نهادها باید خود را با این موج همراه سازند.

متاسفانه در کاشان هنوز شاهد آن هستیم نسبت به استفاده از رسانه‎های اجتماعی در برخی مراکز دولتی به دلایلی، نگاه بازدارنده وجود دارد و همین موضوع موجب شده تا روابط عمومی‎ها نتوانند با بخش عظیمی از جامعه که مخاطب امروزی این رسانه‎ها هستند، ارتباط برقرار کنند و با این خلاء به دیگران اجازه می‎دهند رشته افکار عمومی را با انواع موج های رسانه‎ای خود مدیریت کنند. در این شرایط طبیعی است که روابط‌عمومی ها یک فرصت بزرگ را برای دستگاه خود از دست می‎دهند.

باید پذیرفت استفاده نکردن روابط عمومی‎ها از این امکان جدید، بدان معنا نیست که فعالیت شبکه‎های اجتماعی در این حوزه متوقف خواهد شد، بلکه گذشت زمان مشخص می کند که تشکیل یک بخش تحت عنوان فضای مجازی در روابط‌عمومی ها به عنوان یک ضرورت عقلانی، اجتناب‎ناپذیر است. چه بسا که هم اکنون در بسیاری از سازمانها،نهادها وسمن ها که خود را با تحولات روز وفق داده و تحول دیجیتال را سرلوحه امور خود قرارداده اند، این امر به وقوع پیوسته است.

ذکر این نکته در این مجال بد نیست؛ تقویت جایگاه روابط‌عمومی در چارت نهادها وسازمانها با توجه بر این اصل مهم و اثرگذار موردتاکید است. چرا که روابط ایشان با عموم مردم در عصر جدید از طریق فضای مجازی صورت می گیرد پس تعریف جایگاه رسانه های نوین در روابط‌عمومی نوین دقت نظر بسیار بالایی می خواهد چون اصل اول موفقیت در این حوزه این است که خاستگاه این رکن، در ساختار درست تعریف شود.

مسلما ارتباطات موثر و روابط‌عمومی بر محور تفکر و مشارکت مداری استوار است.

منبع: http://knp.ir

 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد