درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47201صفحه نخست » خبر یکشنبه، 8 خرداد 1400 - 09:20
مدیر عامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی اثربخش تضمین کننده موفقیت سازمان است
مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از خدمات ارزنده همکاران روابط عمومی به تبیین نقش آنها در موفقیت بانک پرداخت.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از خدمات ارزنده همکاران روابط عمومی به تبیین نقش آنها در موفقیت بانک پرداخت.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار حضوری با کارکنان روابط عمومی ستاد و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی بانک و کارشناسان روابط عمومی استان‌ها اظهار داشت: مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا ضمن تکریم از کارکنان این بخش، مأموریت‌ها و کارکردهای ارکان روابط عمومی در سازمان‌های امروزی مورد بررسی قرار گیرد.
 
 وی تاثیر سیستم‌های ارتباطی و ارکان روابط عمومی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها را مهم ارزیابی نمود و گفت: گستردگی دانش و بروز راهکارهای ارتباطی جدید و ظهور مبادلات و مناسبت جدید اقتصادی و مالی و نیز سرعت گردش اطلاعات موجب گردیده شکل‌گیری واحدهای روابط عمومی با رویکردهای نوین لازم جلوه نماید.
 
 مهدیان با اشاره به رضایت حداکثری مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از عملکرد روابط عمومی گفت: به رغم کارنامه مناسب روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرا ، برای رسیدن به اهداف جدید و بهینه‌سازی وضعیت موجود نیاز روزافزون به استمرار در تلاش و کوشش وجود دارد و ارتقای مهارت‌ها و استفاده موثر از ابزارها می‌تواند در این مسیر کارگشا باشد.
 
 مدیر عامل بانک توسعه تعاون وی حضور کادر جوان و مجرب در مجموعه روابط عمومی را از مزیت‌های این بانک جوان دولتی برشمرد و گفت: این ظرفیت و فرصت در تداوم مسیر خدمت‌رسانی بانک و تامین حداکثری رضایت مشتریان به ویژه تعاونگران بکار گرفته شده است.
 
 مدیر عامل بانک توسعه تعاون حضور و فعالیت همکاران روابط عمومی در استان‌ها را مهم قلمداد نمود و گفت: همکاران ستادی در جایگاه‌ها و حرفه‌های تخصصی روابط عمومی مشغول فعالیت هستند و نیاز است با هدایت و سازماندهی فعالیت همکاران استانی، موجب تقویت راهبردهای ارتباطی بانک در سراسر کشور شوند.
 
 وی با اشاره به ارتقای نقش روابط عمومی از نقش تشریفاتی و اجرایی به سطح راهبردی و تصمیم‌سازی طی سال‌های اخیر گفت: تاثیر اقدامات و برنامه ها و کمپین روابط عمومی بانک در شهرت و اعتبار برند بانک بسیار موثر است و ذهنیت موجود در میان مشتریان و مخاطبین را به سمت مثبت پیش می برد و در ایجاد انگیزه برای همکاران نیز بسیار اثر گذار است.
 
 وی خاطر نشان کرد: حضور مخاطبین هوشمند و آگاه به مسائل موجب گردیده مدیران سازمان‌های امروزی برنامه‌ها و تدابیر مناسبی برای ارتباط صحیح و متعالی با کاربران و حاضرین فضای مجازی در سطح مطلوب تدارک نمایند.
 
 شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت :کلیه ارکان روابط عمومی در ستاد و استان‌ها دارای برنامه عملیاتی هستند و هدف این است با رویکرد اصولی و حرفه‌ای، اهداف بانک در حوزه‌های ارتباطی به نحو شایسته‌ای محقق گردد.
 
 وی افزود: دامنه فعالیت‌های روابط عمومی بسیار گسترده بوده و در حوزه‌های ، اطلاع‌رسانی شفاف، انواع تبلیغات، آگاه‌سازی مخاطبین، ترویج فرهنگ تعاونی، ارتباط با رسانه، برگزاری رویدادها، حضور در نمایشگاه‌ها، امور فرهنگی، تکریم مناسبت‌ها، چاپ نشریه درون سازمانی، سامانه‌های ارتباطی، نظرسنجی، ساماندهی وضعیت ظاهری شعب، مستندسازی خدمات توسعه‌ای بانک ، ایفای مسئولیت اجتماعی و مطرح‌سازی برند بانک صورت می‌پذیرد.
 
 در این برنامه از زحمات حبیب عشایری همکار پیشین اداره کل روابط عمومی تجلیل به عمل آمد و همچنین دقایقی نیز صرف گرامیداشت نام زنده‌یاد مریم والیزاده امیری همکار فقید روابط عمومی استان لرستان گردید.
 
 گفتنی است در این نشست سید علی میرفخرایی معاون فرهنگی و سارا شمس معاون اطلاع رسانی، تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به تبیین اقدامات این دو حوزه پرداختند و مدیران و همکاران استانهای خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان و یزد نیز به نمایندگی از استانها مطالب تخصصی را مطرح نمودند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد