شبكه اطلاعرساني روابطعمومي يران (شارا)-|| مدير عامل بانك توسعه تعاون ضمن تجليل از خدمات ارزنده همكاران روابط عمومي به تبيين نقش آنها در موفقيت بانك پرداخت.
به گزارش شارا به نقل از روابطعمومي بانك توسعه تعاون، حجت اله مهديان مدير عامل بانك توسعه تعاون در ديدار حضوري با كاركنان روابط عمومي ستاد و ارتباط ويدئو كنفرانسي با مديران استاني بانك و كارشناسان روابط عمومي استانها اظهار داشت: مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات فرصتي است تا ضمن تكريم از كاركنان اين بخش، مأموريتها و كاركردهاي اركان روابط عمومي در سازمانهاي امروزي مورد بررسي قرار گيرد.
وي تاثير سيستمهاي ارتباطي و اركان روابط عمومي در رشد و توسعه اقتصادي و اجتماعي كشورها را مهم ارزيابي نمود و گفت: گستردگي دانش و بروز راهكارهاي ارتباطي جديد و ظهور مبادلات و مناسبت جديد اقتصادي و مالي و نيز سرعت گردش اطلاعات موجب گرديده شكلگيري واحدهاي روابط عمومي با رويكردهاي نوين لازم جلوه نمايد.
مهديان با اشاره به رضايت حداكثري مديران ارشد بانك توسعه تعاون از عملكرد روابط عمومي گفت: به رغم كارنامه مناسب روابط عمومي در برنامه ريزي و اجرا ، براي رسيدن به اهداف جديد و بهينهسازي وضعيت موجود نياز روزافزون به استمرار در تلاش و كوشش وجود دارد و ارتقاي مهارتها و استفاده موثر از ابزارها ميتواند در اين مسير كارگشا باشد.
مدير عامل بانك توسعه تعاون وي حضور كادر جوان و مجرب در مجموعه روابط عمومي را از مزيتهاي اين بانك جوان دولتي برشمرد و گفت: اين ظرفيت و فرصت در تداوم مسير خدمترساني بانك و تامين حداكثري رضايت مشتريان به ويژه تعاونگران بكار گرفته شده است.
مدير عامل بانك توسعه تعاون حضور و فعاليت همكاران روابط عمومي در استانها را مهم قلمداد نمود و گفت: همكاران ستادي در جايگاهها و حرفههاي تخصصي روابط عمومي مشغول فعاليت هستند و نياز است با هدايت و سازماندهي فعاليت همكاران استاني، موجب تقويت راهبردهاي ارتباطي بانك در سراسر كشور شوند.
وي با اشاره به ارتقاي نقش روابط عمومي از نقش تشريفاتي و اجرايي به سطح راهبردي و تصميمسازي طي سالهاي اخير گفت: تاثير اقدامات و برنامه ها و كمپين روابط عمومي بانك در شهرت و اعتبار برند بانك بسيار موثر است و ذهنيت موجود در ميان مشتريان و مخاطبين را به سمت مثبت پيش مي برد و در ايجاد انگيزه براي همكاران نيز بسيار اثر گذار است.
وي خاطر نشان كرد: حضور مخاطبين هوشمند و آگاه به مسائل موجب گرديده مديران سازمانهاي امروزي برنامهها و تدابير مناسبي براي ارتباط صحيح و متعالي با كاربران و حاضرين فضاي مجازي در سطح مطلوب تدارك نمايند.
شهرام بخشا رييس اداره كل روابط عمومي بانك توسعه تعاون گفت :كليه اركان روابط عمومي در ستاد و استانها داراي برنامه عملياتي هستند و هدف اين است با رويكرد اصولي و حرفهاي، اهداف بانك در حوزههاي ارتباطي به نحو شايستهاي محقق گردد.
وي افزود: دامنه فعاليتهاي روابط عمومي بسيار گسترده بوده و در حوزههاي ، اطلاعرساني شفاف، انواع تبليغات، آگاهسازي مخاطبين، ترويج فرهنگ تعاوني، ارتباط با رسانه، برگزاري رويدادها، حضور در نمايشگاهها، امور فرهنگي، تكريم مناسبتها، چاپ نشريه درون سازماني، سامانههاي ارتباطي، نظرسنجي، ساماندهي وضعيت ظاهري شعب، مستندسازي خدمات توسعهاي بانك ، ايفاي مسئوليت اجتماعي و مطرحسازي برند بانك صورت ميپذيرد.
در اين برنامه از زحمات حبيب عشايري همكار پيشين اداره كل روابط عمومي تجليل به عمل آمد و همچنين دقايقي نيز صرف گراميداشت نام زندهياد مريم واليزاده اميري همكار فقيد روابط عمومي استان لرستان گرديد.
گفتني است در اين نشست سيد علي ميرفخرايي معاون فرهنگي و سارا شمس معاون اطلاع رساني، تبليغات و انتشارات اداره كل روابط عمومي بانك توسعه تعاون به تبيين اقدامات اين دو حوزه پرداختند و مديران و همكاران استانهاي خراسان جنوبي، اردبيل، آذربايجان شرقي، اصفهان، گلستان و يزد نيز به نمايندگي از استانها مطالب تخصصي را مطرح نمودند.