درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 16:26
قول مساعد معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر به‌منظور اختصاص بودجه و تجهیزات روابط‌عمومی استان‌ها ‌
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومی به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومی به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.


به گزارش شارا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید‌سعید سیدعلایی ضمن گرامیداشت روز‌ ملی ارتباطات و روابط عمومی و بیان ضرورت توسعه این حرفه‌ی مهم و ارزشمند در کشور، تاکید کرد: امروزه در تمام دنیا؛ سازمان‌هایی موفق هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی آنها بدانند که چگونه و با چه روشی امور مبتلا‌به سازمان خود را مرتفع کنند.


وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسایل مربوط به سازمان‌ها توسط روابط عمومی‌ها شفاف و آگاهانه تجزیه و تحلیل شود، اظهار داشت: وظیفه حساس دیگری که برای روابط عمومی‌ها مطرح است؛ ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی و ذی نفعان است.


سیدعلایی گفت: امروزه وقتی از روابط عمومی سخن می‌گوییم، مؤلفه‌های دیگری چون روابط‌عمومی الکترونیک و دیجیتال و روابط‌عمومی آنلاین هم مطرح است.


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: انتظاراتی که از روابط عمومی در سازمان‌ها در ابعاد مختلف کاری وجود دارد، بدون وجود نیروهای شایسته، توانمند و متخصص میسر نخواهد بود.


سیدعلایی در پایان ضمن تقدیر از همکاران روابط‌عمومی ستاد و بنادر استان‌ها؛ قول مساعد داد تا نسبت به اختصاص بودجه، جذب نیروهای متخصص و تکمیل تجهیزات روابط‌عمومی در ستاد و استان‌ها؛ با نظر روابط‌عمومی سازمان اقدام لازم را انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد