درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:20
قول مساعد معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر به‌منظور اختصاص بودجه و تجهیزات روابط‌عمومی استان‌ها ‌
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومی به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومی به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.


به گزارش شارا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید‌سعید سیدعلایی ضمن گرامیداشت روز‌ ملی ارتباطات و روابط عمومی و بیان ضرورت توسعه این حرفه‌ی مهم و ارزشمند در کشور، تاکید کرد: امروزه در تمام دنیا؛ سازمان‌هایی موفق هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی آنها بدانند که چگونه و با چه روشی امور مبتلا‌به سازمان خود را مرتفع کنند.


وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسایل مربوط به سازمان‌ها توسط روابط عمومی‌ها شفاف و آگاهانه تجزیه و تحلیل شود، اظهار داشت: وظیفه حساس دیگری که برای روابط عمومی‌ها مطرح است؛ ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی و ذی نفعان است.


سیدعلایی گفت: امروزه وقتی از روابط عمومی سخن می‌گوییم، مؤلفه‌های دیگری چون روابط‌عمومی الکترونیک و دیجیتال و روابط‌عمومی آنلاین هم مطرح است.


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: انتظاراتی که از روابط عمومی در سازمان‌ها در ابعاد مختلف کاری وجود دارد، بدون وجود نیروهای شایسته، توانمند و متخصص میسر نخواهد بود.


سیدعلایی در پایان ضمن تقدیر از همکاران روابط‌عمومی ستاد و بنادر استان‌ها؛ قول مساعد داد تا نسبت به اختصاص بودجه، جذب نیروهای متخصص و تکمیل تجهیزات روابط‌عمومی در ستاد و استان‌ها؛ با نظر روابط‌عمومی سازمان اقدام لازم را انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد