درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46862صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 - 10:21
ماهنامه صنعت روابط‌عمومی منتشر شد: از تاسیس ذوب‌آهن اصفهان تا شکاف ارتباطی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها
جدیدترین شماره ماهنامه صنعت روابط‌عمومی باتوجه به نقش روابط‌عمومی‌ها در رونق مالی بنگاه‌های اقتصادی و پرونده ویژه بررسی شکاف ارتباطی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| جدیدترین شماره ماهنامه صنعت روابط‌عمومی باتوجه به نقش روابط‌عمومی‌ها در رونق مالی بنگاه‌های اقتصادی و پرونده ویژه بررسی شکاف ارتباطی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها منتشر شد.


به گزارش ماهنامه صنعت روابط‌‌عمومی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت آگاهی‌بخشی به جامعه در خصوص دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت و همچنین نشان دادن توانایی تبدیل شدن روابط‌عمومی به بازوی قدرتمند توسعه و تعالی کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، این ماهنامه به پیشخوان مطبوعات کشور بازگشته است.


این ماهنامه بنا دارد بستر فعالیت‌های فرهنگی و به نوعی پیوست فرهنگی رونق و توسعه و تعالی در کشور باشد به گونه‌ای که هم اکنون به پشتوانه حضور نخبگان، اساتید و پیشکسوتان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین مشارکت فعالان اقتصادی و کارآفرینان به رسانه‌ای مرجع و راهگشا برای توسعه و تعالی اقتصاد ملی کشور تبدیل گردد.


رشد دانش روابط عمومی و هم‌افزایی میان فعالان این عرصه از دیگر اهداف انتشار این مجله است که جمعی از پیشکسوتان و فعالان به نام عرصه ارتباطات و صنعت کشور از اعضای شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه هستند.


با توجه به هدف انتشار این ماهنامه، در این شماره با محوریت بررسی شکاف ارتباطی میان روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها و همچنین جایگاه صنعت فولاد در عرصه فرهنگی اجتماعی کشور، یادداشت‌ها، گفت‌وگوها و مقالات متعددی با فعالان، اندیشمندان و مدیران حوزه صنعت و ارتباطات انجام گرفته و سعی شده تا چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف این حوزه بررسی و واکاوی شود.


در این شماره ماهنامه صنعت روابط‌عمومی آثار و نوشتارهایی از بهروز راعی، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس روزمه، سپهر سمنگانی، امیرعلی خلج، تورج صابری، بیژن آریانا، جلیل نوربخش، مرضیه حسینی، رضا مشتاق، آرمان آتشی، بهروز تقی‌پور، شایان قدوسی و ... را می‌خوانید.


در این شماره که تصویر روی جلد آن به گفت‌وگوی اختصاصی این ماهنامه با دکتر مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل سابق «ایمیدرو» و از چهره‌های ماندگار عرصه ارتباطات کشور اختصاص پیدا کرده، می‌خوانیم: رسانه ابزار رونق تولید و تعالی صنعت، اخلاق و فقه در صنعت و تجارت، اکتشافات ظرفیت‌های جدیدی را نمایان خواهد کرد، بازسازی یک پل مخروبه، مشاغل ارتباطی-روابط‌عمومی کارورز روابط‌عمومی، استراتژی یک کلمه‌ای، خرافات هویت، هویت محصول و خدمت ایرانی سه چالش راهبردی، خطاهای هویت استراتژیک، ضرورت یک ادغام، ایستادگی بر فراز تحریم‌ها، کالبد شکافی یک تحریم، ذوب‌آهن دانشگاه پرورش نخبگان صنعت فولاد، داستان تاسیس ذوب آهن اصفهان به روایت رضا نیازمند، شرکت فولاد مبارکه اصفهان داستان یک مقاومت، مسئولیت اجتماعی در ذوب آهن به فرهنگ تبدیل شده است، تولید 55 میلیون تن فولاد در 1404 عملی است، ترس از آینده داریم.


این ماهنامه با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور، سردبیری بهروز راعی، دبیر تحریریه بهروز تقی‌پور، مدیرهنری یوسف فروتن و روابط‌عمومی یگانه قاسمی با قیمت 20هزار تومان در 48 صفحه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد