شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ماهنامه صنعت روابط‌عمومي منتشر شد: از تاسيس ذوب‌آهن اصفهان تا شكاف ارتباطي روابط‌عمومي‌ها و رسانه‌ها
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 - 10:21 کد خبر:46862
جديدترين شماره ماهنامه صنعت روابط‌عمومي باتوجه به نقش روابط‌عمومي‌ها در رونق مالي بنگاه‌هاي اقتصادي و پرونده ويژه بررسي شكاف ارتباطي روابط‌عمومي‌ها و رسانه‌ها منتشر شد.



شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| جديدترين شماره ماهنامه صنعت روابط‌عمومي باتوجه به نقش روابط‌عمومي‌ها در رونق مالي بنگاه‌هاي اقتصادي و پرونده ويژه بررسي شكاف ارتباطي روابط‌عمومي‌ها و رسانه‌ها منتشر شد.


به گزارش ماهنامه صنعت روابط‌‌عمومي، با توجه به شيوع ويروس كرونا و ضرورت آگاهي‌بخشي به جامعه در خصوص دستورالعمل‌هاي سازمان جهاني بهداشت و همچنين نشان دادن توانايي تبديل شدن روابط‌عمومي به بازوي قدرتمند توسعه و تعالي كشور در زمينه‌هاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي، اين ماهنامه به پيشخوان مطبوعات كشور بازگشته است.


اين ماهنامه بنا دارد بستر فعاليت‌هاي فرهنگي و به نوعي پيوست فرهنگي رونق و توسعه و تعالي در كشور باشد به گونه‌اي كه هم اكنون به پشتوانه حضور نخبگان، اساتيد و پيشكسوتان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومي و همچنين مشاركت فعالان اقتصادي و كارآفرينان به رسانه‌اي مرجع و راهگشا براي توسعه و تعالي اقتصاد ملي كشور تبديل گردد.


رشد دانش روابط عمومي و هم‌افزايي ميان فعالان اين عرصه از ديگر اهداف انتشار اين مجله است كه جمعي از پيشكسوتان و فعالان به نام عرصه ارتباطات و صنعت كشور از اعضاي شوراي سياست‌گذاري اين ماهنامه هستند.


با توجه به هدف انتشار اين ماهنامه، در اين شماره با محوريت بررسي شكاف ارتباطي ميان روابط‌عمومي‌ها و رسانه‌ها و همچنين جايگاه صنعت فولاد در عرصه فرهنگي اجتماعي كشور، يادداشت‌ها، گفت‌وگوها و مقالات متعددي با فعالان، انديشمندان و مديران حوزه صنعت و ارتباطات انجام گرفته و سعي شده تا چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف اين حوزه بررسي و واكاوي شود.


در اين شماره ماهنامه صنعت روابط‌عمومي آثار و نوشتارهايي از بهروز راعي، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس روزمه، سپهر سمنگاني، اميرعلي خلج، تورج صابري، بيژن آريانا، جليل نوربخش، مرضيه حسيني، رضا مشتاق، آرمان آتشي، بهروز تقي‌پور، شايان قدوسي و ... را مي‌خوانيد.


در اين شماره كه تصوير روي جلد آن به گفت‌وگوي اختصاصي اين ماهنامه با دكتر مهدي كرباسيان رئيس هيات عامل سابق «ايميدرو» و از چهره‌هاي ماندگار عرصه ارتباطات كشور اختصاص پيدا كرده، مي‌خوانيم: رسانه ابزار رونق توليد و تعالي صنعت، اخلاق و فقه در صنعت و تجارت، اكتشافات ظرفيت‌هاي جديدي را نمايان خواهد كرد، بازسازي يك پل مخروبه، مشاغل ارتباطي-روابط‌عمومي كارورز روابط‌عمومي، استراتژي يك كلمه‌اي، خرافات هويت، هويت محصول و خدمت ايراني سه چالش راهبردي، خطاهاي هويت استراتژيك، ضرورت يك ادغام، ايستادگي بر فراز تحريم‌ها، كالبد شكافي يك تحريم، ذوب‌آهن دانشگاه پرورش نخبگان صنعت فولاد، داستان تاسيس ذوب آهن اصفهان به روايت رضا نيازمند، شركت فولاد مباركه اصفهان داستان يك مقاومت، مسئوليت اجتماعي در ذوب آهن به فرهنگ تبديل شده است، توليد 55 ميليون تن فولاد در 1404 عملي است، ترس از آينده داريم.


اين ماهنامه با مديرمسئولي بهنام تقي‌پور، سردبيري بهروز راعي، دبير تحريريه بهروز تقي‌پور، مديرهنري يوسف فروتن و روابط‌عمومي يگانه قاسمي با قيمت 20هزار تومان در 48 صفحه در اختيار مخاطبان قرار گرفته است.