درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 19:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4686صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1392 - 19:34
روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت
  

شارا- مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تصریح اینکه روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومی یک واحد تخصصی است و نقشی فراگیر در اطلاع‌رسانی و ارتباط بین زائران و آستان دارد.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، نمایندگی شاهچراغ(ع) سیده معصومه دستغیب، مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز دوشنبه، 28 مردادماه در جمع معاون پژوهشی و فناوری و مدیریت و کارکنان روابط عمومی آستان مقدس با تصریح اینکه روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات آستان مقدس است، گفت: روابط عمومی یک واحد تخصصی است و نقشی فراگیر در اطلاع‌رسانی و ارتباط بین زائران و آستان دارد.

وی افزود: اروابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) توانسته است خلاء بین آستان مقدس و مردم را با اقدامات انجام شده و رهنمودهای تولیت آستان رفع کنند.

دستغیب تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی می‌طلبد که نسبت به پر کردن فضاهای خالی و رصد کردن فعالیت‌ها اقدام کند و در این راه باید از تمام توان حوزه‌های معاونت و مدیریت‌ها بهره جوید.

مشاور عالی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تأکید بر اینکه سیستم‌های اداری نباید روابط عمومی را دست و پا بسته کند، گفت: حضور مستمر روابط عمومی در تمام برنامه‌ها، مراسم‌ها و همایش‌ها و آن‌چه در آستان مقدس اتفاق می‌افتد الزامی است و باید از پشتیبانی تمامی مسئولان برخوردار باشد.

بنا بر این گزارش، معاون فناوری اطلاعات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های مختلف آستان مقدس و انعکاس آن از طریق روابط عمومی خواستار ضابطه‌مندی، هماهنگی و تقویت این مدیریت شد.

یادآور می‌شود،‌ علی‌رضا ابوالاحرار، مسئول روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های 5 ماه گذشته را ارائه داد و هر یک از مسئولان واحدهای این مدیریت نیازها، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: http://www.iqna.ir/fars/news_detail.php?ProdID=1275204

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد